Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین جلسه رسیدگی به اتهامات حمید باقری درمنی از مفسدان اقتصادی به صورت علنی آغاز شد و نماینده دادستان تهران جزئیات شکایت چند بانک از باقری درمنی را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، نهمین جلسه رسیدگی به  اتهامات حمید باقری درمنی از مفسدین اقتصادی به صورت علنی آغاز شد.

عبادی نماینده دادستان تهران در ابتدای این جلسه در خصوص محکومیت های سابق باقری در مجتمع اقتصادی گفت: این شخص در ۱۶دی ماه ۸۸ از شعبه ۱۱۹۹ مجتمع اقتصادی، با شکایت بانک مرکزی و بانک ملی، کشاورزی و سپه به ۱۳ ماه حبس و رد مال ۷۵۱ میلیارد در حق بانک ملی، بیش از ۹۸ میلیارد در حق بانک کشاورزی، و  بیش از ۲۳۷میلیارد در حق بانک سپه محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم نسبت به حکم صادره اعتراض کرد و پس از تجدید نظرخواهی، دادگاه تجدید نظر حکم صادره را تایید و مبالغ را از ریال به دلار تبدیل کرده است. متهم پس از تایید حکم ، سه مرتبه اعاده دادرسی انجام داده است که در مرحله‌ی اول شعبه ۶۹ دادگاه تجدید نظر استان، اعاده دادرسی را رد کرد.

نماینده دادستان افزود: در مرحله دوم شعبه ۷۰ تجدید نظر حبس را به جزای نقدی تبدیل و ارقام را در خصوص رد مال تصحیح کرد. در مرتبه سوم، شعبه ۳۸تجدید نظر استان تهران اعلام کرده که کیفرخواست به ریال بوده و شکات هم اعتراضی در این خصوص نداشتند و دادگاه تجدید نظر، بدون درخواست شاکی یا دادستان حق افزایش مجازات را ندارد و دادگاه بدوی راجع به دریافت تسهیلات به دلار نظری نداشته است.

 نماینده دادستان تهران در خصوص ضمانت نامه های جعلی گفت: شرکت های ضمانت خواه تماما زیرمجموعه باقری درمنی بوده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمید باقری درمنی قاضی صلواتی قدس آنلاین محاکمه مفسدان اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، افشین محمدی دره‌شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: دیگر عوامل، مسببان و معاونان احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع شش نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون دادستان شیراز با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار پیدا کرده در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

کد خبر 749060

دیگر خبرها

  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود