Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: پلیس و قوه‌قضاییه با قدرت با اراذل و اوباش اقتصادی که سم مهلک اقتصادی کشور هستند برخورد کند. ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، ولی داداشی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی این شهرستان با اشاره به خدمات مطلوب و رضایت‌بخش نیروی انتظامی آستارا اظهار داشت: پلیس آستارا تعامل و همکاری بسیاری خوبی با دستگاه‌های اجرایی دارد که همین امر باعث رضایتمندی مردم و مسئولان از پلیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان به اشاره به اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا از حساسیت ویژه ای در کشور برخوردار است اعلام کرد: در تصویب قانون قاچاق کالا در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی شهرهای مرزی دیده نشدند و در شهرهای مرزی اشتغال و صنعت وجود ندارد.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه قانونگذار در تصویب قانون مبارزه با قاچاق کالا شهرهای مرزی را لحاظ نکردند تصریح کرد: شهرستان مرزی بندر آستارا مشمول قانون قاچاق کالا نبوده که گلایه‌های صاحبان صنوف در این شهرستان با تعامل و همکاری خوب ناجا و شورای تامین این موضوع رفع شد.

وی با اشاره به اینکه بنده موافق جدی برخورد با قاچاق کالا هستم گفت: بازاری و کسبه ای که چند البسه در مغازه خود دارد به نظر من قاچاق محسوب نمی شود بلکه قاچاق شامل کالاهایی است که اراذل و اوباش اقتصادی با کانتینر وارد کشور می کنند که بایستی با قدرت در برابر آنان به شدت برخورد شود.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا یک شهر توریستی و گردشگرپذیر است ابراز داشت: یکی از مولفه‌ها و شاخص‌های مهم این شهر توریستی وجود بازارهای متعدد آن است که توجه جدی به رفع مشکلات این حوزه موجبات توسعه این شهرستان را فراهم می‌آورد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه بازاریان و کسبه شهرستان مرزی بندر آستارا نیازمند توجه ویژه هستند بر لزوم همکاری و تعامل پلیس این شهرستان با صاحبان صنوف این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی ۲۵هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی کشف و توقیف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ یدالله دهقان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی استان به 2 دستگاه تریلی مشکوک شده جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی خودروها، مقدار 25 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق و خارج از شبکه توزیع به‌ارزش 10 میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

دهقان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 096300  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد

کشف بیش از یک میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق در نهبندان  

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان نیز از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و هفتاد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس مسافربری تعدادی لپ‌تاپ و تبلت خارجی، چرخ خیاطی و انواع پارچه خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و هفتاد میلیون ریال  برآورد شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

عرب خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروهای انتظامی ضروری است. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی