Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:36:45 GMT

فرمانده جدید انتظامی شهرستان مرزی آستارا معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۱۵۵۵

فرمانده جدید انتظامی شهرستان مرزی آستارا معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا ظهر شنبه با حضور سردار «محمدرضا اسحاقی» فرمانده انتظامی استان گیلان برگزار و از تلاش های سرهنگ «رسول عزیزی» فرمانده سابق انتظامی آستارا تجلیل و سرهنگ «محمد نمازی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

امام جمعه آستارا در این مراسم با تاکید بر اینکه یک فرمانده انتظامی باید انقلابی و متعهد باشد، اظهارکرد: نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر و سرافراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا با بیان اینکه شهرستان آستارا از تمامی جهات نیازمند توجه ویژه است، گفت: به شهرستان مرزنشین آستارا باید در بحث امنیت توجه اساسی شود.

وی کمبود نیروی انسانی در فرماندهی انتظامی آستارا را یادآور شد و افزود: نیروهای فعال موجود جوابگوی شهرستان پرتردد و گردشگر پذیر آستارا نیست.

حافظ نیا تصریح کرد: شهرستان آستارا در تراز ناجا با توجه به ورود بی شمار گردشگران داخلی و خارجی باید در ابتدا بوده و همه موارد امنیتی در آن لحاظ شود.

فرماندار آستارا نیز در این مراسم با بیان اینکه نگاه نیروی انتظامی یک نگاه تخصصی است و با فعالیت در تمامی امور و به ویژه بحث حضور پیشگیرانه فعالیت چشمگیری در کشور، استان و شهرستان دارد، اظهارکرد: ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا به لحاظ امکانات و تجهیزات با کمبودهایی مواجه است که باید به تقویت آن توجه ویژه شود.

یونس رنجکش با اشاره به اینکه آستارا سالیانه میزبان ۸۰۰ هزار مسافر داخلی و خارجی بوده ودر حال حاضر حدود سه هزار متردد خارجی از مرز زمینی آستارا داریم، گفت: منافع ملی محور باید اساس فعالیت مسئولان باشد.

وی تصریح کرد: آستارا به عنوان یک شهرستان مرزی و فعال نیازمند نگاه ویژه مسئولان ذیربط است.

کد خبر 4403447

منبع: مهر

کلیدواژه: آستارا مراسم تودیع و معارفه نیروی انتظامی گیلان مردم علیه احتکار ماه محرم کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند احتکار خرم آباد خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!