Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: امسال خودرو‌های پراید بالای ده سال سن را از گردش سرویس مدارس خارج کرده‌ایم و ثبت‌نام و مجوز برای آن‌ها صادر نمی‌شود.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قنادان، به موضوع ساماندهی سرویس مدارس اشاره کرد و گفت:‌امسال برخلاف سال‌های گذشته که معمولا شرکت‌های خصوصی متولی نظارت و ساماندهی بودند، امسال خودمان مستقیم وارد شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تمامی خودروها، رانندگان و پیمانکاران در صورتی که بخواهند با آموزش و پرورش کار کنند، ملزم شدند براساس دستورالعمل اجرایی سرویس مدارس که به امضای وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش رسیده و ابلاغ شده، تمام مجوز‌های خود را از شهرداری دریافت کنند.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: براساس آخرین آمار گرفته شده، نزدیک به ۱۴ هزار خودروی سرویس مدارس ثبت نام کردند و معاینه فنی آن‌ها چک شده و از این تعداد حدود ۵ هزار نفر خانم هستند.

قنادان با بیان اینکه این تعداد سرویس مدرسه که راننده شان خانم است کافی است، گفت: عموما رضایتمندی‌ها از سرویس بانوان بالاتر است.

وی با بیان اینکه امسال برای مدارس دخترانه ترجیح استفاده از راننده خانم قائل شدیم، گفت: با کمبود راننده خانم مواجه نیستیم و تأمین خودرو در این باره با پیمانکاران است.

وی ادامه داد: چندین بار فراخوان داده‌ایم و همه امسال باید در سامانه ثبت نام کنند.

قنادان افزود: امسال خودرو‌های پراید بالای ده سال سن را از گردش سرویس مدارس خارج کرده‌ایم و ثبت‌نام و مجوز برای آن‌ها صادر نمی‌شود و تنها به خودرو‌های بانوانی که زنان سرپرست خانوار هستند و ماشین‌شان بالای ده سال سن دارد اجازه تردد می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرویس مدارس پراید آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای اصولگرا با اشاره به ادعای سایت ریاست‌جمهوری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اینها چگونه بنگاه‌هایی هستند که بخاطر کسری ۵۰ میلیون تومانی، ۱۰۰% راکد شده اند! حتی گردش مالی یک بنگاه املاک یک نفره، در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است! دولتی ها یا عدد نمی‌فهمند و یا عدد نمی‌فهمند! کاش برای نمایش و دستاوردسازی‌های کاذب، حداقل کمی عدد بیاموزند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898834

دیگر خبرها

  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • وقتی ب ام و به سرنوشت پراید و آر دی دچار بوده! (عکس)
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • یک گردش خوشمزه در نصف‌جهان
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • جزئیات تکان‌دهنده از پروژه «سرویسِ اسکورت»
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است