Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) ۲۶ شهریورماه در کردستان اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی،  سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی استان که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) با حضور ۲۰ گردان که ۳ گردان آن در سنندج وجود دارد، روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه در کردستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ترکیبی از تهدایدات دشمنان و عملیات روانی بر علیه مردم  و شروع جنگ اقتصادی وجود دارد لذا این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت شروع خواهد شد.

 

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جلوگیری از تحرکات دشمنان، تقویت روحیه ی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مایوس سازی دشمن و تقویت نیروهای عمل کننده از اهداف برگزاری این رزمایش است.

 

به مردم باید دست‌مریزاد گفت که مسائل را به درستی تحلیل می‌کنند

 

سردار رجبی یادآور شد: به مردم باید دست‌مریزاد گفت که مسائل را به درستی تحلیل می‌کنند، به موقع وارد صحنه می‌شوند و با تهدیدات دشمن عملیات مقابله‌ای دارند.

 

 

به گفته ی سردار رجبی، این رزمایش در دو مرحله انجام می گیرد که مرحله ی اول آن از تاریخ ۹ شهریور ماه در قالب ۲۷۰ گروه جهادی آغاز و به مناطق محروم اعزام شدند و مرحله ی دوم هم روز دوشنبه هفته جاری اجرا می شود که ناظر به ارتقای سطح آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات نرم دشمن است.

 

مردم پای انقلاب ایستاده‌اند


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در ادامه تشریح کرد: علی‌رغم تمامی فتنه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن علیه انقلاب و مردم ما طراحی و اجرایی می‌کند مردم پای انقلاب ایستاده‌اند .

 

 

سردار رجبی با بیان اینکه فرهنگ خدمت رسانی بدون منت در همه وجود ندارد تاکید کرد: کارهای ما ناظر بر این است که مشارکت دولت و مردم هم وجود داشته باشد.

 

 

وی در ادامه به تشریح برنامه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از ۳۱ شهریور ماه که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است بیش از ۴۰ عنوان برنامه و ۸۰۰ ریز برنامه در طول هفته برگزار می شود.

 

برنامه های هفته دفاع مقدس

 

وی گفت: زنگ مقاومت، اعزام یک گروهان با لباس کردی جهت اجرای رژه در میدان آزادی تهران، برگزاری رژه نیروهای مسلح،؛برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، دلجویی از خانواده شهیدان و افتتاح پروژه های بسیج سازندگی و اعزام اکیپ های بهداشتی درمانی به مناطق محروم استان از جمله ی این برنامه هاست.

 

گلایه از کم کاری تعدادی رسانه، جهت پوشش رسانه ای شهدای مریوان

 

وی در ادامه ضمن گلایه از کم کاری بعضی از رسانه ها جهت پوشش رسانه ای شهدای مریوان اظهار کرد:چه فرازی بالاتر از شهید و شهادت در کشور داریم و آیا مستحق نبود که به بهترین شیوه از آنها یاد کنیم؟ چرا که آنها فرزندان کردستان و از شهدای بومی استان بودند.

 

کسانی که آمدند و فضای استان را ملتهب کردند دشمن مردم هستند

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان همچنین اشاره ای به تعطیلی بازاریان داشت و گفت: تعطیلی بازار زیبنده کسبه و بازاریان ما نبود هر چند این موضوع را پیگیری و با لیدرهای آن برخورد می‌کنیم.

 

وی گفت: کسانی که آمدند و فضای استان را ملتهب کردند دشمن مردم هستند چون اگر خوب و یا دوست مردم استان ما بودند در خارج نبودند و از آبشخور دشمن تامین نمی‌شدند.

 


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند. تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

کد خبر 6086881 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد