Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داود عباسی امروز در جلسه هماهنگی تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان یزد با بیان اینکه امنیت، رفیع ترین ارزش جامعه است، اظهار داشت: برای ارتقا امنیت در جامعه، اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در استان ها یکی از ضروری ترین اقداماتی است که در دستور کار سازمان پدافند غیرعامل قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اجرای این طرح با جدیت در همه استان‌های کشور پیگیری می شود و خوشبختانه استان یزد با پیگیری ها و جدیت مدیرکل پدافند غیر عامل این استان، در ‌ردیف استان های پیشتاز است که تهیه و تدوین این طرح در آن اجرایی شده است.

عباسی خاطرنشان کرد: بهبود شرایط موجود و توسعه پایدار استان در راستای ایجاد خوداتکایی در زمان بحران ناشی از اقدامات خصمانه دشمن با درونی سازی مولفه های اصلی قدرت از جمله چشم اندازهای طرح جامع پدافند غیرعامل در استانها است.

به گزارش مهر، در این جلسه نیما پدرام، نماینده مجری ‌تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان نیز ضمن تشکر از برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده از سوی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری ‌یزد به ارائه گزارشی از روند تهیه و تدوین این طرح بر اساس دستورالعمل های ابلاغی سازمان پدافند غیر عامل کشور پرداخت.

کد خبر 4403980

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل یزد مردم علیه احتکار ماه محرم کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر مشهد گرگان شهرکرد مجلس شورای اسلامی شیراز بیرجند احتکار خرم آباد خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد

حیدر احمدیوسفی گفت: ۴ روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت اتومبیل ۴۰۵ در شهرستان همجوار بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با جدیت تمام اقدامات اطلاعاتی و همچنین گشت زنی هدفمند خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۲ هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی خودروی مورد نظر را مشاهده و ضمن توقیف آن، یک سارق را دستگیر کردند.

یوسفی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت خودرو، اتومبیل خود را به دزدگیر، قفل فرمان و پدال، سامانه GPS و سایر وسایل بازدارنده مجهز و در صورت مواجهه با موارد مشکوک یا وقوع هرگونه سرقت، مراتب را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 3 می؛ تشویق رومن در شب سیلی خوردن کودی/ اخبار WWE
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است