Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@10:02:48 GMT

افزایش قیمت سکه، آزادی زندانیان مهریه را سخت کرده است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۶۰۹۱

خرداد:مدیرعامل ستاد دیه خوزستان گفت: با توجه با افزایش قیمت سکه و سخت شدن آزادسازی زندانیان مهریه، درصدد هستیم با رایزنی با شکات، سکه‌ها را برحسب مبلغ ریالی دریافت کنند.
به گزارش خرداد ،حجت‌الاسلام و المسلمین قدرت هاشم‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش قیمت سکه و تأثیر آن بر زندانیان مهریه، اظهار کرد: افزایش قیمت سکه، در افزایش تعداد "ورودی" زندانیان مهریه خوزستان تأثیر زیادی نداشته است اما موجب سخت شدن آزادی این زندانیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با افزایش قیمت سکه، آزادی زندانیان مهریه سخت شده است. در گذشته شاید برای پرداخت پنج سکه، 10 میلیون تومان پرداخت می‌کردیم اما در حال حاضر باید بابت پنج سکه 25 میلیون پول پرداخت شود تا بتوانیم یک زندانی را آزاد کنیم.
مدیرعامل ستاد دیه خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر درصدد هستیم با شکات رایزنی کنیم تا سکه‌ها را برحسب مبلغ ریالی دریافت کنند. یعنی کسی که پنج سکه مهریه دارد، با 10 میلیون تومان رضایت دهد اما بسیاری از شکات زیر بار این پیشنهاد نمی‌روند.
هاشم‌نیا با اشاره به تعداد زندانیان مهریه در خوزستان، گفت: در حال حاضر حدود 60 زندانی بابت عدم پرداخت مهریه در زندان‌های خوزستان حضور دارند. برچسب ها: حجت‌الاسلام و المسلمین قدرت هاشم‌نیا ، خوزستان ، دیه ، مهریه

منبع: خرداد

کلیدواژه: خوزستان دیه مهریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی