Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@03:56:39 GMT

۷ دلیل از مزایای به ظاهر پنهان خانه های کوچک

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۷۳۸۹

۷ دلیل از مزایای به ظاهر پنهان خانه های کوچک

دنج بودن و احساس صمیمیت و گرمی بیشتر

وقتی فضای زیادی برای پر کردن و مدیریت وجود نداشته باشد، تمرکز بیشتری بر روی ساختن محیطی آرامش بخش و راحت به همراه کاریی بالاتر در یک فضا داشته و به همین سبب کیفیت فضا از جوانب مختلف افزایش یافته و برای صمیمیت و گرما بخشیدن به فضا سعی می‌کنید با استفاده و افزودن اکسسوری‌های کوچک و ارزان قیمت مانند شمع‌ها و کوسن‌ها و توجه به جزئیات تاثیر عمیقی بر محیط ایجاد نمایید که، چون در فضایی کوچک قرار می‌گیرند بیشتر جلوه پیدا کرده و موثرتر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر فضا‌های کوچک بیشتر احساسی دنج و گوشه‌ای خلوت در کاربران ایجاد می‌کنند و به دلیل کوچکی مدیریت دکوراسیون و اجزای آن آسانتر خواهد بود.

فضا‌های کوچک سازمان یافته‌تر هستند!

هنگامی که شما در فضای بزرگی زندگی می‌کنید حوزه‌های بیشتری و در نتیجه اقلام دکوری و الزامات دکوراسیونی بیشتری نیاز خواهید داشت و حتی ممکن است به دلیل خالی ماندن قسمت‌هایی از خانه از وسایل غیر ضروری و غیر کاربردی استفاده نمایید. همچنین درباره سازماندهی و چیدمان مناسب، فضا‌های کوچک کار را آسان کرده و برای تمیز کردن و نظم بخشیدن به فضا نیز برای زندگی روزمره و فعالیت‌های مرتبط با آن را بسیار کارآمدتر و در واقع در دسترس‌تر عمل می‌کنند.



هزینه کمتر برای دکوراسیون

برای پرکردن و چیدمان متناسب فضا‌های بزرگتر به منظور خرید مبلمان و اقلام دکوری و همچنین اکسسوری‌ها و ایجاد فضای بزرگ گرم و راحت هزینه زیادی لازم است، اما فضا‌های کوچک، تزئین (و بازسازی) را ساده‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌کند. به جای صرف هزینه‌های زیاد برای دکوراسیونی گران قیمت می‌توان به اقلام کمتر و کاربردی‌تر پرداخت.



ارتقاء مینیمالیسم در دکوراسیون فضا‌های کوچک و استرس کمتر!

مینیمالیسم و سبک‌های ساده گرا در دکوراسیون، زندگی ساده‌تر و کاهش استرس را در فضا به ارمغان می‌آورند و یکی از چیز‌های شگفت انگیز ویژگی خانه‌های کوچک همین مطابقت با این سبک هاست در واقع، مینیمالیسم برای استودیو آپارتمان‌ها تقریبا ضروری است و کار‌ها را آسانتر و آرامش بیشتری ایجاد می‌کند در صورتیکه در فضا‌های بزرگتر یکنواختی بصری و احساس خالی بودن ایجاد کرده و نیازمند طراحی و به کارگیری المان‌های ضروری‌تر می‌باشد.



مرتب و تمیزی آسانتر

این قطعا یکی از مزایای مورد علاقه هر کاربری برای زندگی در یک فضای کوچک است که فضا با سرعت و راحتی بیشتری منظم و تمیز گردد در صورتیکه در فضا‌های بزرگ برای سازماندهی، مرتب کردن و تمیز کردن زمان و انرژی بیشتری نیاز است و به همین دلیل فضا‌های کوچک در صورت طراحی متناسب فضا و تبعیت از استاندارد‌ها به راحتی نظم گرفته و صلح و آرامش را به ارمغان می‌آورند.



از نظر محیطی و هم هزینه پایدارتر و با ثبات‌تر هستند!

در فضا‌های بزرگ هزینه‌های گرمایش و یا سیستم‌های خنک کننده و برق از هزینه‌های اصلی و گاهی بالا به شمار می‌آید در حین اینکه ممکن است با صرف هزینه زیاد برای فضا کافی نبوده و درجه حرارت ایده الی را ایجاد نکند، اما فضا‌های کوچک با هزینه کمتر هم از نطر حفط انرژی‌های طبیعی و محیط زیست و هم از نظر هزینه‌ها به صرفه‌تر و ثابت‌تر هستند.

برای مثال هنگامی که در خانه‌ای با متراژ ۵۰۰ متر مربع زندگی می‌کنید در مقایسه با فضا‌های کوچکتر پنج، شش و حتی ده برابر بیشتر هزینه می‌کنید. زندگی در خانه‌ای کوچک به معنی کاهش جدی در هزینه‌های ماهانه و همچنین تاثیرات خانه شما بر طبیعت خواهد بود.



خانه‌های کوچک راحت‌تر شخصی سازی و دارای هویت می‌شوند!

یک خانه بزرگ برای دکوراسیون متناسب و متعادل نیازمند اقلام دکوری بیشتری است که اگر برای پر کردن فضا از استفاده از اقلام دکوری زیاده روی شود ممکن است بیشتر شبیه موزه به نظر رسد و اگر تمایل به ایجاد فضایی که انعکاسی از شخصیت و احساسات سبک شخصی و نیامند وقت بیشتری برای این تاثیرات می‌باشد، اما خانه‌های کوچک به راحتی تمی شخصی و با هویت به خود می‌گیرند، زیرا همه دکوراسیون در یک نگاه کنار هم قرار گرفته و اگر از هم تبعیت کنند بر هم اثر بیشتری از نظر بصری دارند و با به کارگیری المان‌های کمتر شخصی سازی می‌شوند!   منبع:بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون خانه های کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری زنجان، پرویز خالقی به مناسبت هفته سلامت و در دیدار با کارکنان مرکز بهداشت شهرستان زنجان، عنوان کرد: همه‌ ما بایستی تلاش کنیم شعار پیشگیری بهتر از درمان را به منصه ظهور برسانیم، چرا که پیشگیری بسیار سهل‌تر و کم‌هزینه‌تر از درمان است. 

وی افزود: اگر بتوانیم امر پیشگیری را به خوبی مدیریت کنیم، درصد بالایی از بیماری‌ها و مشکلات بعدی دامن‌گیر افراد جامعه نخواهد شد.

خالقی با تأکید بر اهمیت تجهیز کردن خانه‌های بهداشت، افزود: اگر خانه‌های بهداشت مناطق کوچک و کمتر توسعه‌یافته نظیر روستاها مجهز و به‌روز باشند، شاهد کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خواهیم بود.

او گفت: این موضوع سبب رفع مشکلات بهداشتی و درمانی ساکنان این مناطق شده و موجبات آسودگی آنان را فراهم خواهد آورد و طبعاً با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به شأن و جایگاه والای فعالان حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد: حیطه‌ کاری بهداشت و درمان از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. از آن‌جایی‌که این حوزه کاری با جان و حیات انسان‌ها در ارتباط است، فعالان حوزه بهداشت و درمان بایستی نهایت دقت و ظرافت را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • لکه‌های سفید روی ناخن‌ها چه معنایی دارند؟
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • لکه های سفید روی ناخن ها چه معنایی دارند؟
  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید