Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی حسین حسین زاده روز شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: برای شناسایی آسیب های فضای مجازی باید مباحث کلیدی تر گفته شود و راهکار مناسبی برای جلوگیری از این آسیب ها عنوان شود.
وی با اشاره به این که معتقدم در کارگروه جوانان باید مباحث تخصصی تر بیان شود و مواردی که مسئولان عنوان کردند تکراری هستند افزود: ما باید نسل نوجوان و جوان خود را از همان ابتدا و از طریق آموزش و پرورش با آسیب های فضای مجازی آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی ، اجتماعی استانداری خوزستان گفت: اگر قصد داریم از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم ابتدا باید زیرساخت های اجتماعی، روانشناسی و جامعه شناسی این موضوع را فراهم کنیم و سپس نسل جوان را سمت بهره گیری صحیح از فضای مجازی سوق دهیم.
افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به فعالیت 70 سازمان مردم نهاد در استان اشاره کرد و گفت: این انجمن ها تاکنون بیش از 40 برنامه و کارگروه در زمینه فضاز مجازی برگزار کردند.
وی عنوان کرد: با توجه به فعالیت های گسترده سمن های استان در زمینه های مختلف، با دستور استاندار به زودی دفتر مجمع جوانان استان راه اندازی می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به تفاهم نامه همکاری با صندوق کار آفرینی و بانک رسالت استان در جهت حمایت از طرح های ملی در زمینه اشتغال اشاره کرد و گفت: در این راستا سه طرح اپلیکشنی با حمایت این اداره توسط سازمان های مردم نهاد راه اندازی شد.
9879/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آموزش و پرورش جامعه شناسی فضای مجازی مدیرکل ورزش و جوانان مردم نهاد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد

صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد.

به گزارش مشرق، صبا آذرپیک که اخیراً تهمت‌هایی دروغ نسبت به رئیس مجلس و برخی نمایندگان مطرح کرده بود، به ۲ سال حبس، عذرخواهی و اعاده‌حیثیت از شکّات، جزای نقدی و ممنوعیت از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت قطعی محکوم شد.

به گزارش خانه ملت، در پی شکایت‌های جداگانه از صبا آذرپیک از سوی مجلس شورای اسلامی، محسن دهنوی و زهرا شیخی نمایندگان تهران و اصفهان و دو شاکی دیگر به اتهام نشر اکاذیب، افترا و تهدید، وی به ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی و اعاده‌حیثیت از شکّات از طریق عذرخواهی در یک روزنامه رسمی به انتخاب قاضی به دلیل ۵ فقره نشر اکاذیب، یک سال حبس تعزیری به اتهام تهدید و جزای نقدی به دلیل ۵ فقره اتهام و ۲ سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی به‌صورت قطعی محکوم شد.

براین‌اساس صبا آذرپیک که در سال‌های گذشته در پوشش افشاگری اقدام به تهمت پراکنی دروغ علیه برخی نمایندگان، رئیس مجلس و نیز کلیت مجلس شورای اسلامی کرده بود، به دلیل نشر اکاذیب، افترا و تهدید به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی و پرداخت جزای نقدی محکوم شد و این حکم لازم‌الاجراست.

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد