Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته تصاویری از Nokia 9 لو رفته بود که پنل پشتی این گوشی را با پنج دوربین روی آن نشان می‌داد اما این گوشی یک گوشی اسرارآمیز است که فعلا رازی از آن مشخص نشده است. این چنین رمزآلود و مخفی بودن مشخصات تنها منحصر به Nokia 9 نمی‌شود بلکه Nokia X7 هم که گفته می‌شود قرار است با چیپست پردازنده Snapdragon 710 تولید شود، رازهای مخصوص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دوی این گوشی‌ها قرار است تا انتهای سال 2018 به صورت رسمی معرفی شوند و همه منتظر شرکت HMD Global برای این کار هستند.

به تازگی، دو تصویر از این گوشی‌های شرکت HMD Global یعنی Nokia 9 و Nokia X7 لو رفته است که طراحی آن‌ها را لو داده است. این تصاویر که از پنل‌های جلویی این گوشی‌ها گرفته شده و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده‌اند، نشان می‌دهند که Nokia 9 و Nokia X7 با وجود داشتن حاشیه بسیار کم در کنار صفحه نمایش خود، بریدگی بالای صفحه نمایش نخواهند داشت؛ قسمتی از صفحه نمایش که به تازگی در بسیاری از گوشی‌ها دیده می‌شود.

علاوه بر این ویژگی‌ها، به نظر می‌رسد که Nokia 9 در قسمت پایین و کناره صفحه نمایش حاشیه کمی داشته باشد در حالی که در قسمت بالای این صفحه نمایش آنقدر فضای کافی وجود دارد که اسپیکر مکالمه، دوربین سلفی و سنسورهای گوشی در آن جا شوند. از طرف دیگر به دلیل کم بودن قیمت Nokia X7، صفحه نمایش این گوشی از همه طرف دارای میزان بیشتری حاشیه است. نکته جالب توجه این گوشی هم اینجاست که این گوشی برخلاف هم خانواده‌های خود، Nokia X5 و Nokia X6 دارای ناچ نیست.

گفتنی است، هنوز خبری رسمی از معرفی این گوشی‌ها به گوش نرسیده است و هنوز باید منتظر شرکت HMD Global باشیم تا خبر معرفی آن‌ها را به رسانه‌ها اعلام کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از پنل جلویی گوشی‌های Nokia 9 و Nokia X7 را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی آینده تلفن‌های همراه چگونه خواهد بود؟

انتهای پیام/

تصاویر جدیدی از Nokia 9 و Nokia X7 لو رفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به موضوعات مختلف فوتبال پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۷ اردیبهشت
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال