Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد پیروزی سه بر یک ایران مقابل کوبا در سومین بازی از مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بازی سختی بود که برای ما اهمیت زیادی داشت. ما می دانستیم که بازیکنان کوبا تجربه زیادی ندارند ولی از نظر بدنی خیلی خوب هستند.

او ادامه داد: آن‌ها می توانند برای همه تیم ها مشکل ساز شوند، همان طور که برای ما در ست نخست دردسر ساز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها سرویس‌های خوبی در ست اول زدند. ما در ست دوم اما شروع به بازی همیشگی خود کردیم و انرژی بیشتری داشتیم. البته بازی سطح بالایی ارائه نکردیم ولی توانستیم ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

کولاکوویچ در مورد بازی با لهستان گفت: بازی با لهستان نیز مثل این بازی برای ما مهم است ولی لهستان هم قطعاً برای پیروزی وارد زمین خواهد شد. آن‌ها در لیگ جهانی بازی های بسیار خوبی ارائه کردند و موفق به شکست ما شدند. تماشاگران زیادی برای تشویق این تیم به سالن خواهند آمد و ما امیداوریم تماشاگران ما نیز در سالن حاضر شوند.

کولاکوویچ در مورد حاشیه‌های همیشگی بازی ایران و لهستان تصریح کرد: ما به حاشیه‌هایی که ممکن است وجود داشته باشد، توجهی نداریم و همه تمرکز ما روی پیدا کردن راه‌های شکست دادن لهستان است. مسائل حاشیه‌ای در گذشته بوده و من امیدوارم در آینده تکرار نشود.

وی در مورد نقطه قوت تیم ملی لهستان گفت: سازماندهی دفاع تیم ملی لهستان بسیار خوب است. سرویس‌های بازیکنان این تیم بسیار خوب است و کوبیاک، بازیکن کلیدی این تیم به حساب می‌آید.

انتهای پیام

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی ایران کوبا بازی انرژی لهستان زمین تیم ملی ایران تیم ملی جهان لهستان والیبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی تراکتور ۱ - ذوب آهن ۱

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)
  • ببینید | خلاصه بازی تراکتور ۱ - ذوب آهن ۱
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می‌کنیم
  • هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان