Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا پورشاهرخ‌آبادی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت سیدالشهدا(ع) استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا؛ بیان کرد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سیدالشهدا(ع) استان کرمان، علاوه بر فعالیت‌های قرآنی، در زمینه عترت و ایجاد انس بین قرآن‌آموزان و ائمه اطهار(ع) نیز فعالیت می‌کند. از همین رور قرائت زیارت ناحیه مقدسه را به مدت یک سال و نیم است که در چهارشنبه‌های اول هرماه ویژه بانوان برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورشاهرخ‌آبادی تصریح کرد: همچنین، قرائت زیارت جامعه کبیره را نیز با همین هدف و نزدیکی بیشتر با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و با توجه به سفارشات ائمه(ع) در این زمینه که اگر می‌خواهید شیعه باسوادی باشید، با این زیارت انس بیشتری داشته باشید، به مدت یک‌ماه در سه شنبه‌های آخر هرماه راه انداخته است.

وی در پایان در رابطه با محل برگزاری این جلسات گفت: اگر کسی بانی برگزاری این مراسم باشد، جلسه در منزل او برگزار می‌شود و در غیر این صورت در محل مؤسسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: استان کرمان ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا