Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@03:20:55 GMT

اوج مصرف برق در مدار 48 هزار مگاوات

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۵۱۱۱

اوج مصرف برق در مدار 48 هزار مگاوات

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، با کاهش نسبی دما در اکثر نقاط کشور، پیک مصرف برق در روز شنبه بیست و چهارم شهریورماه، 48 هزار و 194 مگاوات بود که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته حدود 5 هزار مگاوات افزایش داشته است.
همچنین میزان مصرف برق صنایع در روز گذشته چهار هزار و 207 مگاوات و میزان ذخیره نیروگاه‌ها نیز یک هزار و 586 مگاوات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، تولید روزانه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور شامل نیروگاه‌های برق‌آبی، بادی و خورشیدی برای روز گذشته 5 هزار و 182 مگاوات بوده است.

انتهای پیام/

169 / 161 مصرف برق نیروگاه صنایع تولید ذخیره نیروگاه انرژ ی تجدیدپذیر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مصرف برق نیروگاه صنایع تولید ذخیره نیروگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی

به گزارش خبرنگار مهر، چیپ یا همان تراشه ها، یک قطعه الکترونیکی حیاتی و کوچک اند که وظیفه پردازش اطلاعات را عهده دار است. تراشه ها در صنایع مختلف خودروسازی، پزشکی، انرژی و همچنین تولیدات مبتنی بر فناوری اطلاعات همانند کارت‌های هوشمند ملی، کارت‌های بانکی و یا در تولید قطعات خودرو و هواپیما، دستگاه‌های اینترنت اشیا و بسیاری از تجهیزات مخابراتی کاربرد دارند.

در یک دهه اخیر بسیاری از کشورها برای بومی سازی و تولید «ریزتراشه‌های خاص» ورود کرده اند و اصطلاحاً وارد یک «جنگ فناوری» در حوزه ساخت تراشه‌های پیشرفته شده اند.

کد خبر 6089735 ندا نظری

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف