Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در جریان سفر به تاتارستان ضمن تماشای بازی روبین قازان در رقابت های لیگ روسیه، در دیدار با سران باشگاه روسی خواستار خواهرخواندگی دو باشگاه شد.
زنوزی که به اتفاق هیات همراه تجاری و ورزشی برای بررسی عقد پیمان خواهر خواندگی به قازان پایتخت جمهوری تاتارستان سفر کرده است با رییس و مدیران باشگاه روبین ملاقات و زمینه های گوناگون همکاری های دو جانبه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس مقرر گردید به زودی پیمان خواهر خواندگی بین این دو باشگاه منعقد شود.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با واگذاری به بخش خصوصی و پوست اندازی در ساختار تشکیلاتی، کادرفنی و بازیکنان، فصل نوینی را در تاریخ بیش از 50 ساله خود سپری می کند.
تیم فوتبال تراکتورسازی فصل گذشته با قرار گرفتن در رده دهم جدول رده بندی، بدترین نتایج تاریخ حضور خود در لیگ برتر را کسب کرد.
این تیم پرهوادار آذربایجان هم اکنون با 9 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و در هفته هفتم روز اول مهر ماه در مشهد به مصاف پدیده می رود.
3038/6183
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایران بازی رده بندی لیگ برتر روسیه فوتبال رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟

ایران و روسیه با همکاری یکدیگر در جستجوی روش‌های جدید برای تسویه حساب‌های تجاری هستند.

به گزارش ایسنا، یکی از راهکارهای پیشنهادی، استفاده از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و دارایی‌های مالی دیجیتال است که محسن رحیمی، وابسته بازرگانی سفارت ایران در مصاحبه با رسانه‌های روسی به آن اشاره کرد.

رحیمی تاکید کرد: استفاده از روبل‌ دیجیتال و ریال‌ دیجیتال می‌تواند فرآیندهای تجاری بین دو کشور را ساده‌تر و به کاهش تاثیر تحریم‌های موجود کمک کند.

او در اواخر ماه آوریل از برنامه‌های ایران برای راه‌اندازی پروژه آزمایشی با هدف پذیرش کارت‌های پرداخت میر روسی خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ظرفیت شهرهای خواهرخوانده در گسترش دیپلماسی فرهنگی در اصفهان
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه