Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مرزبان گفت که چهار ضلعی نفت مسجدسلیمان شامل هواداران، کادر فنی، هیئت مدیره و بازیکنان به خوبی کار می‌کنند.

طرفداری-علیرضا مرزبان، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:‌

هفته خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. زمانی که با بحرانی بزرگ روبه‌رو هستید، نمی‌توانید با راه حل‌های ساده این مشکلات را برطرف کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که کار ما را ساده کرده، شخصیت خوب اعضای هیئت مدیره باشگاه است که افرادی با شخصیت مثبت و تیزبین هستند.

به گزارش تسنیم، وی با تمجید از بازیکنان تیمش گفت:

عجیب است تیمی که وارد این بحران بزرگ شده و از پنج بازی تنها سه امتیاز کسب کرده، بازیکنانش این‌قدر شخصیت مثبت دارند. بازیکنان در این هوای گرم، تقریباً روزی دو جلسه تمرین می‌کردند و اعتقاد داشتند باید سخت کار کنیم. شرایط نسبت به بحران‌های پشت سر گذاشته، خیلی مثبت است. فردا (دوشنبه) به تهران می‌آییم و یک دیدار دوستانه که بعداً اعلام خواهیم کرد، برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:

این تیم باید برای جبران نتایج بد هفته‌های قبلی لیگ برتر تلاش کند. تلاش کردیم در مسائل تاکتیکی و بدنی، تیم را تکانی محکم بدهیم. از هواداران مسجدسلیمانی تشکر می‌کنم که تیم را تشویق می‌کنند و رابطه برادرانه‌ای با بازیکنان دارند. مربع هیئت مدیره، کادر فنی، بازیکنان و هواداران خیلی خوب کار می‌کند.

مرزبان درخصوص اینکه میلاد میداوودی کاپیتان نفتی‌ها این هفته به زیر تیغ جراحی می‌رود و گفته می‌شود او تیمش را به مدت دو ماه همراهی کند، تصریح کرد:

بله تلاش می‌کنیم او را هر چه سریع‌تر به تیم بازگردانیم. میلاد شخصیت خیلی مثبتی دارد و رابط خیلی خوبی در تیم بین اعضای باشگاه است. میداوودی نقش لیدر تیم را بازی می‌کند. او جراحی سختی پیش رو ندارد، اما وقتی یک بازیکن دو هفته در تمرینات حضور نداشته باشد، طول می‌کشد که شرایط بازی را پیدا کرده و از نظر روانی آماده شود.

وی درباره اینکه مدیران باشگاه نفت گفته بودند حضور در سه دیدار متوالی خارج از خانه به زردپوشان ضربه می‌زند، خاطرنشان کرد:

ما به دنبال بهانه‌جویی نیستیم. برنامه سازمان لیگ مشخص است و اعلام شد، چون استقلال شش بازیکن ملی‌پوش دارد، مطابق قانون این مسابقه لغو می‌شود. باید شرایط را بپذیریم و اسیر حواشی نشویم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد مصاف هفته آینده تیمش با سایپا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر گفت:

سایپا یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و پشتیبانی و کادر فنی باتجربه‌ای در اختیار دارد. قطعاً جنگ تاکتیکی بزرگی را در این مسابقه شاهد خواهیم بود.

«تدریس کار جدیدی برای من نیست و هر جا بودم، این کار را انجام داده‌ام»، مرزبان در واکنش به اینکه گفته می‌شود قرار است کلاس‌هایی برای مربیان مسجدسلیمان برگزار کند، با بیان این جمله اظهار داشت:

بله. در زمان حضورم در شهرداری ماهشهر نیز چنین کلاس‌هایی داشتیم. کار من در آلمان همین بوده است و این جریان را می‌شناسم. تلاش می‌کنیم همه تغییرات در دنیای فوتبال و مسائل مربوط به جام جهانی 2018 را در کلاس‌ها انتقال دهیم. به خصوص باید اطلاعاتی را در اختیار مربیان تیم‌های پایه بگذاریم.

وی ادامه داد:

مسائلی چون فیزیولوژی، روش‌های تاکتیکی و مهم‌تر از همه، نقش فوتبال در جامعه‌شناسی را مطرح می‌کنیم. همه برنامه‌ها و موارد را آماده کردم و هیئت فوتبال باید به مربیان، دعوت‌نامه ارسال کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است