Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است همان کارت‌ بانکی که افراد با آن یارانه می‌گیرند به کالا کارت تبدیل شود تا افراد با مراجعه به فروشگاه‌ها با استفاده از کالا کارت بتوانند سهمیه کالایی‌شان که شامل کالاهای اساسی است را تامین کنند. آفتاب‌‌نیوز : احمدی میدری معاون وزیر رفاه گفت: در طرحی که از طرف این وزارت خانه به معاون اول رییس‌جمهور ارسال‌ شده قرار است بزودی کالا کارت جهت تامین کالای اساسی به مردم داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میدری گفت: قرار است همان کارت‌ بانکی که افراد با آن یارانه می‌گیرند به کالا کارت تبدیل شود تا افراد با مراجعه به فروشگاه‌ها با استفاده از کالا کارت بتوانند سهمیه کالایی‌شان که شامل کالاهای اساسی است را تامین کنند.
وی افزود: در این طرح کالا کارت به‌ صورت الکترونیکی به مردم ارائه می‌شود و افراد هیچ دسترسی به پول نقدی نداشته و در اصل این کارت‌ها تضمین برای رسیدن کالاهای اساسی وارداتی با یارانه ارزی به دست مصرف‌کنندگان نهایی است. کالا کارت به‌ صورت الکترونیکی بر اساس برآوردها قرار است برای 10 میلیون نفر صادر و سالی سه الی چهار مرتبه شارژ شود. کارتهای الکترونیکی تنها برای عبور از وضعیت امروز به وجود آمده و فعلاً ماهیانه 100 هزار تومان شارژ می‌شود.
منبع: تسنیم
کد خبر: ۵۴۵۸۲۴ تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کالا کارت یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟