Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- نماينده مردم پيرانشهر و سردشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: حق نواحي جنگي و عملياتي براي تمامي کارکنان ادارات شهرستان هاي پيرانشهر و سردشت در شوراي امنيت کشور به رياست وزير کشور تصويب شد.

رسول خضري روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان کرد: بر اساس اين مصوبه حقوق کارمندان در مناطق جنگي در زمان هشت سال دفاع مقدس به ميزان حداکثر 25 درصد افزايش مي يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: اين موضوع جهت نهايي شدن اکنون در دست سازمان استخدامي و برنامه و بودجه قرار دارد.
وي افزود: شوراي امنيت حداکثر افزايش حقوق را 25 درصد اعلام کرده ولي ميزان قطعي اين درصد را سازمان برنامه و بودجه و سازمان استخدامي تعيين خواهد کرد و پيش بيني مي شود بزودي اين موضوع نهايي شود.
وي گفت: اين افزايش حقوق مي تواند پاداش مناسبي براي کارکنان دولت بويژه فرهنگيان به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد از سوي دولت تدبير و اميد باشد.
به گزارش ايرنا شهرستان هاي مرزي پيرانشهر و سردشت در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد و در دوران هشت سال دفاع مقدس بارها مورد تهاجم رژيم بعثي قرار گرفته است.
7125/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود