Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@02:24:59 GMT

کلنگ‌زنی 5 پروژه آموزشی در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۰۱۰۶

کلنگ‌زنی 5 پروژه آموزشی در استان اردبیل


همزمان با سفر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس پنج پروژه آموزشی در شهرهای نیر، نمین و روستاهای آنها کلنگ‌زنی شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسم کلنگ‌زنی هنرستان پسرانه نیر که با حضور معاون عمرانی وزیر و نمایندگان شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: ما این پروژه‌های کلنگ‌زنی شده را به سرعت تحویل پیمانکاران می‌دهیم تا عملیات اجرایی آنها ظرف یک ماه آینده آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دولت لطفی خاطرنشان کرد: در سه ماه اخیر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی کشور دو بار به استان اردبیل سفر کردند تا از نزدیک در جریان روند احداث پروژه‌های عمرانی در بحث فضاهای آموزشی و مدارس قرار گیرند.
وی افزود: بیش از 2 هزار و 910 دانش‌آموز در شهرستان نیر در 379 کلاس درس تحصیل می‌کنند که در مرکز این شهرستان مشکل ما مدارس تخریبی و نیازمند به بازسازی است که امیدواریم با عنایت ویژه رئیس سازمان به سرعت مقاوم‌سازی و نوسازی مدارس را در این شهرستان شاهد باشیم.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با بیان اینکه از 379 کلاس درس موجود در شهرستان نیر 42 کلاس درس نیاز به استانداردسازی تاسیسات حرارتی دارد، تصریح کرد: ما از کل مدارس شهرستان نیر جز 17 مدرسه مابقی واحدهای آموزشی را به سیستم مناسب حرارتی مجهز کردیم.
لطفی گفت: 150 کلاس درس در این شهرستان در قالب 12 واحد آموزشی نیاز به تخریب و بازسازی دارد که ما عملیات اجرایی را در این زمینه شروع کردیم و امیدواریم با تامین اعتبار مناسب طی دو سال آینده مشکلات این حوزه را برطرف کنیم.
وی اظهار کرد: ما در سالتحصیلی جدید سعی داریم تا در شهرهای مختلف استان با کمک خیرین مدارس احداث شده را به مرحله بهره‌برداری برسانیم تا همزمان با شروع سالتحصیلی جدید امکان حضور ‌دانش‌آموزان در این مدارس فراهم آید.
در سفر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش علاوه بر نیر در شهرهای نمین، عنبران و روستای سوها پروژه‌های آموزشی از محل تخریب و بازسازی کلنگ زنی شد تا در ماه‌های آینده با تحویل به پیمانکار عملیات اجرایی آنها شروع شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان اردبیل دانش آموز دانش آموزان مجلس شورای اسلامی وزیر آموزش و پرورش رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در نشست خبری اظهار داشت: سال گذشته براساس تکلیف شورای شهر تهران برای شهرداری حدود ۵۹۰۰ پلاک در تهران نوسازی شد.

وی افزود: کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکن با همکاری نهادها صورت گرفته و این اقدام با رویکرد نوسازی بافت فرسوده و ناپایدار و اراضی ناکارآمد است.

هدایت با اشاره به اینکه عقب ماندگی در حوزه مسکن داریم گفت: تهیه مسکن استطاعت پذیر هدف ما برای افراد نیازمند مسکن است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: زمین ۲ هزار متری در گلابدره برای اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی امسال مد نظر قرار گرفت و اجرای آن آغاز شد. همچنین به طور کلی ۷۳ طرح در ۹ هزار هکتار در دستور کار قرار گرفته است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6098153 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • نهضت «نذر مدرسه سازی» در اردبیل راه اندازی می شود
  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیاز به مقاوم سازی دارند
  • تحویل ۳۰۰ کلاس درس در اردبیل تا پایان سال
  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیازمند مقام سازی هستند
  • ۱۱۰هزار مدرسۀ آسیب‌دیده در کشور سال ۱۴۰۳ نوسازی می‌شود
  • کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب شهر قروه درگزین در سال‌جاری
  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته