Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@10:35:41 GMT

توصیه پلیس فارس به عزاداران حسینی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۰۵۲۷

توصیه پلیس فارس به عزاداران حسینی

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "کاووس محمدی" معاون اجتماعی پلیس فارس به عزاداران حسینی در ایام محرم علی الخصوص تاسوعا و عاشورا به رعایت نکات ذیل توصیه کرد. 1- از برقراری چادر و تکیه در معابر اصلی و پیاده روها که ایجاد مزاحمت برای رهگذران می کند و باعث مشکلات ترافیکی می گردد جدا خودداری شود . 2- مسئولین هئیت ها و شهروندان همکاری لازم با مامورین نیروی انتظامی برای روان سازی ترافیک داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3-شهروندان از هرگونه اعمال خرافی که باعث بدعت در دین می شودجدا پرهیز کنند. 4-شهروندان از مسائل تفرقه انگیز فرقه ای، قومی و قبیله ای پرهیز و وجوه مشترک برای ایجاد انسجام بین اعضاء هیئت ها مورد تاکید است. 4- عدم استفاده از آلات موسیقی غیر معمول در عزاداری از قبیل ارگ، پیانو... و عدم استفاده از قمه زنی در مراسمات عزاداری. 5- در تمامی ساعات به خصوص در میان دستجات عزاداری مراقب فرزندان خردسال خود باشید . 6- برای رعایت حقوق شهروندان ، زمان تعیین شده برای انجام عزاداری را محترم بشمارید . 7- از پارک وسائل نقلیه به صورت دوبل و در مسیر حرکت دستجات عزاداری جدا خودداری کنید . 8- توزیع مواد غذایی (نذورات) با خودرو در معابر اصلی خصوصا تقاطع ها و میادین ممنوع می باشد . 9- بیائید با رعایت مقررات ترافیکی در ایام سوگواری سالار شهیدان، کسی را از نعمت سلامتی دوباره  محروم نکنیم تا وجود مقدس صاحب آن روز از ما راضی و خشنود باشد. 10-عزاداران که لباس تیره و مشکی بر تن می کنند برای گذر از عرض خیابان احتیاط کنند. 11-از حرکت با وسیله نقلیه (موتورسیکلت و دوچرخه) در مسیر حرکت عزاداران حسینی پرهیز کنند. 12- از حمل پول و اشیاء قیمتی در مکان های شلوغ خودداری کنند. 13-از آراستن فرزندان خردسال خود به طلا و جواهرات و رها کردن آنان در کوچه ها و معابر پرهیز کنند. 14-هنگام اقامه نماز و وضو گرفتن مراقب البسه خود بوده و از سپردن آن به افراد غریبه خودداری کنند. 15-در زمان شرکت در مراسمات عزاداری از پارک خودرو در نقاط تاریک و خلوت خودداری و وسایل نقلیه خود را به وسایل ایمنی تجهیز کنند. 16-حتی المقدور منزل خود را به جهت پیشگیری از سرقت، خالی از سکنه نگذارید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دین عزاداری معاون مواد غذایی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد