Web Analytics Made Easy - Statcounter

یگان موشکی انصارالله یمن، شهر اقتصادی در استان جیزان عربستان سعودی را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه پیشروی رزمندگان مقاومت اسلامی انصارالله و ارتش یمن، یگان موشکی با رصد دقیق منطقه، شهر اقتصادی جیزان واقع در جنوب عربستان سعودی را مورد هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت خبری «اعلام الحربی» وابسته به مقاومت اعلام کرد: یگان موشکی انصارالله یمن توانستند با موشک بالستیک «بدر 1»، چند شرکت و زیرساخت‌های اقتصادی شهر جیزان را مورد هدف قرار دهند و خسارت سنگینی را به آن‌ها وارد کنند.

یگان موشکی انصارالله، شب گذشته نیز پالایشگاه «آرامکو» به‌ عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه نفت عربستان در منطقه جیزان را مورد هدف قرار دادند و خسارت سنگینی را به آن وارد کردند.

از مناطق جنوبی استان خبر می‌رسد، ده‌ها تن از شورشیان وابسته به ائتلاف با پشتیبانی هوایی رژیم سعودی، حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رزمندگان یمنی در کوه «الشبکه» واقع در شرق رشته‌کوه‌های «الدود» انجام دادند.

رزمندگان یمنی مستقر در منطقه به دلیل داشتن اشراف، متوجه تحرکات شورشیان شدند و در ابتدای کار با چند موشک حرارتی، چند خودروی نظامی آن‌ها را مورد هدف قرار دادند.

سپس رزمندگان حمله معکوسی را علیه شورشیان آغاز کردند و توانستند بعد از چند ساعت درگیری سنگین، حمله آن‌ها را به‌طور کامل دفع کنند و ده‌ها تن را کشته و زخمی کنند و باقی را از منطقه فراری دهند.

رزمندگان یمنی همچنین در این عملیات مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی شورشیان را به غنیمت گرفتند و مواضع خود را تثبیت کردند و همچنین موفق شدند یک پهپاد جاسوسی رژیم سعودی را در آسمان منطقه ساقط کنند.

استان جیزان در جنوب غرب عربستان واقع‌شده و هم‌مرز با استان‌های «صعده و حجه» یمن است؛ بخش‌های وسیعی از جنوب استان تحت کنترل رزمندگان یمنی است.

صدها تن از نظامیان رژیم سعودی، سودانی و شورشیان وابسته به آن‌ها در محور جنوبی استان جیزان در چهار سال گذشته، توسط رزمندگان یمنی به هلاکت رسیده‌اند.

اعلام الحربی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد