Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:35:19 GMT

۱۰۰۰ پکیج کشف‌شده در انبارهای قزوین توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۱۷۴۱

۱۰۰۰ پکیج کشف‌شده در انبارهای قزوین توزیع می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: یک هزار دستگاه پکیج وارداتی در یکی از انبارهای استان کشف و شناسایی شد که پس از  قیمت گذاری با نرخ مصوب به دستور اداره کل تعزیرات حکومتی،توزیع آن در ۱۰ فروشگاه سطح استان آغاز می‌شود. ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ استانها قزوین نظرات

به‌گزارش‌خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام  اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در سومین مرحله توزیع کالاهای احتکار شده در استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار دستگاه پکیج وارداتی در یکی از انبارهای استان کشف و شناسایی شد که پس از  قیمت گذاری با نرخ مصوب به دستور اداره کل تعزیرات حکومتی،توزیع آن در 10 فروشگاه سطح استان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: کالاهای کشف شده پس از رسیدگی و قیمت گذاری در دسترس مردم قرار گرفته و به انها اطمینان می.دهبم در فروشگاه‌ها عزضه شوند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: پرونده مرتبط با انبار حاوی 800 دستگاه کامیون 6، 8 و 10 تن که دارای ارزش یک هزار و 200 میلیارد ریال است نیز در حال رسیدگی است که چند وقت اخیر شناسایی شد و توسط یک شرکت در شهر صنعتی البرز که با ارز دولتی اقدام به واردات قطعات خودرو کرده و آن را در داخل مونتاژ می کردند، احتکار شده بود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی بنا به دستور تعزیرات حکومتی، قادر به خرید پکیج های کشف شده نبوده و فروش به آنها ممنوع اعلام شده است.

صادقی نیارکی تاکید کرد: بر اساس دستور رئیس قوه قضائیه استان دارای صلاحیت برای رسیدگی به پرونده‌های احتکار است و به همین دلیل هیچ یک از این پرونده‌ها به تهران و مرکز رسیدگی ارجاع داده نشده است.

وی بیان کرد: شهرستان های بوئین زهرا، آبیک و البرز با 18 پرونده و همچنین 8 پرونده دیگر مرتبط با اختلا‌ل ‌های اقتصادی و احتکار  وارد دستگاه قضا شده‌اند تا مورد رسیدگی قرار گیرند و و به صورت خاص در دادسرای قزوین بررسی‌های صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷

معاون قضایی قوه قضاییه گفت: در سال گذشته ۳ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده وارده مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ داشته‌ایم که به ۳ هزار و ۳۲۶ فقره رسیدگی شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین صادق رحیمی در نشستی که در سالن جلسات شهید سلیمانی با حضور مستشاران قضایی این معاونت تشکیل شد، درباره آمار پرونده‌های وارد شده و مختومه شده مرتبط با پرونده‌های خاص و خصوصاً تحلیل آمار مربوط به تجویز اعمال ماده ۴۷۷ ق. آ. د. ک معطوف به مباحث مطروحه در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای کل دادگستری‌ها در تاریخ ۳۰ فروردین و در حضور رئیس قوه قضاییه داشتند، گفت: حسب آمار در سال گذشته ۳ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده وارده مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ داشته‌ایم که در مجموع (با لحاظ هزار و ۹۷۱ فقره پرونده موجودی ابتدای سال) به ۳ هزار و ۳۲۶ فقره رسیدگی و اظهارنظر شده است و در نهایت با تجویز اعاده دادرسی ۵۸ درصد (هزار و ۹۲۲ فقره) پرونده واصله مخالفت و با ۴۲ درصد (هزار و ۴۰۴ فقره) آن‌ها موافقت شده است.

معاون قضایی قوه قضاییه ضمن تبیین آسیب‌های موجود، پیرامون ضرورت دقت در مطالعه پرونده‌ها، نحوه تهیه گزارش‌ها، استدلال‌های قضایی و توجه به نکاتی که قطعاً و جزماً موجب اشتباه در صدور آرا شده است مواردی را به مستشاران قضایی یادآوری و تأکید کرد: نگاه و قلم شما مهم است و جلوی آرا مخدوش را می‌گیرد. 

در بخش دوم این نشست قضایی فرهادی، معاون پارلمانی و امور مجلس وزیر دادگستری نیز حضور داشته و باتوجه به سؤال قضایی مطروحه در مورد پرونده‌هایی که وزارت دادگستری محکوم به پرداخت از بیت المال می‌شود، پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد