Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره‌آ پیرلو از تیم فوتبال یوونتوس به عنوان مدعی قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا یاد کرد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو که در مدت حضور چهار ساله‌اش در یوونتوس با این تیم چهار قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را تجربه کرد، هرگز قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با راه‌راه پوشان تورین تجربه نکرد، هرچند با میلان دو بار به قهرمانی در این رقابت‌ها رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیرلو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: یوونتوس این فصل می‌تواند واقعاً در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسد. آنها تیمی شکل داده‌اند که می‌تواند با مدعیان همیشگی رقابت کند و می‌تواند تیم‌هایی همچون منچسترسیتی، رئال مادرید، لیورپول و بارسلونا را شکست دهد.

هافبک پیشین بانوی پیر در مورد فصل جاری سری A ایتالیا هم اظهار داشت: یوونتوس یکی دو گام جلوتر از دیگر تیم‌هاست. اینتر و ناپولی هم با وجود تیم‌های خوبی که داشته‌اند، ترکیب‌ خود را تقویت کرده‌اند، اما برای رسیدن به سطح یووه نیاز به انجام کاری فوق‌العاده دارند.

وی همچنین در خصوص دیگر تیم پیشین خود اظهار داشت: بازی‌های میلان را هم نگاه‌ کرده‌ام و باید بگویم که آنها زیرنظر گتوسو بهتر به نظر می‌رسند. میلان اکنون ترکیبی از بازیکنان جوان ایتالیایی و بازیکنان باتجربه خارجی را دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم جوزپه مه‌آتزا در میلان معمولاً به دلیل منطقه‌ای که در آن واقع شده است سن‌سیرو نامیده می‌شود.
در حالی‌که اینتر و میلان به مدت یک دهه در تلاش هستند تا ساختار فعلی را تخریب و بازسازی کنند، یا حداقل شکل آن را مدرن کنند، اما همچنان این استادیوم است که نشان‌دهنده بخش بسیار زیادی از تاریخ دنیای فوتبال است.

جورجو مارکتی، نایب رئیس یوفا، در گفت‌وگویی رادیویی گفت: «احتمال زیادی وجود دارد که فینال فرم جدید لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ در میلان برگزار شود.

سن‌سیرو اگرچه در بین یکی از مدرن‌ترین استادیوم‌ها نیست، اما همچنان نمادی از فوتبال بین‌المللی است که بین همه دوست‌داران ورزش و بالاتر از همه طرفداران فوتبال شناخته‌شده است.
ایتالیا درخواست خود را برای میزبانی مطرح کرده است و پس از جلسات خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.»

انتظار می‌رود در پایان ماه می در مورد استادیوم‌های برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!