Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@17:14:35 GMT

ضرب و شتم نژادپرستانه یک ایرانی در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۲۷۶۶

ضرب و شتم نژادپرستانه یک ایرانی در آلمان

به گزارش پارس نیوز، 

شهر کمنیتس واقع در ایالت زاکسن در شرق آلمان بار دیگر عرصه خشونت‌های راست‌گرایان علیه مهاجران بود.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، پلیس ایالت زاکسن قرار بازداشت ۶ نفر از اعضای گروهی موسم به مجاهدان را صادر کرد. این گروه دست کم ۱۵ عضو دارد که شش نفر از راست‌گرایان افراطی اواخر وقت جمعه شب شرکت کنندگان در یک جشن تولد با حضور نوجوانان مهاجر و آلمانی را تهدید کردند که در نتیجه این درگیری یک جوان ۲۶ ساله ایرانی به صورت سطحی زخمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه که مجوز ندارد در شهر می‌گشتند و از افرادی که به زعم آنان بیگانه بودند، درخواست کارت شناسایی می‌کردند.

نیرو‌های پلیس مستقرگروه‌های راست افراطی در کمنیتس در چند هفته اخیر و پس از آن که یک مرد ۳۵ ساله در نزاع با دو مهاجر سوری و عراقی کشته شد به طور گسترده و منظم تجمع‌های اعتراضی برگزار کرده‌اند.

در جریان درگیری چند هفته پیش در شهر کمنیتس، صد‌ها نفر به مرکز شهر آمدند. رسانه‌های محلی اعلام کردند که در میان تظاهرات‌کنندگان افرادی بودند که علیه «جرایم اتباع خارجی» در کشور شعار می‌دادند. همچنین شعار «ما یک ملت هستیم» هم شنیده شده است. این شعاری است که در محافل راست‌گرایان افراطی از جمله جنبش افراطی «پگیدا» علیه حضور اتباع بیگانه سر داده می‌شود.

حضور شمار زیادی پناهجو در آلمان یکی از مواردی است که به ویژه از جانب افراط‌گرایان مورد انتقاد قرار گرفته است و احزاب افراطی وقایعی مانند آنچه اخیرا رخ داده را به اسبابی برای آشوب و تنش در شهر‌های مختلف آلمان تبدیل کرده‌اند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آلمان تولد آلمان ایران تولد خشونت رسانه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند با یک گل عقب افتاده و تمام تلاشش را برای جبران این اختلاف به کار گرفته است.

دورتموند روی ضربه نیکلاس فولکروگ در دقیقه 37 جلو افتاده و در نیمه دوم هم این برتری را حفظ کرده است. پی‌اس‌جی اگر کمی خوش شانس بود این نتیجه باید دقایق قبل تغییر می‌کرد اما تیرک دروازه مانع از گلزنی شاگردان لوئیس انریکه شد؛ نه یک بار، بلکه دو بار!

در دقیقه 51 کیلیان امباپه به همراه توپ از سمت راست وارد محوطه جریمه دورتموند شد و پس از کمی مکث تصمیم گرفت و با ضربه فنی پای راست توپ را دور از دستان گریگور کوبل به تیرک عمودی دروازه زد.

این توپ که قدرت زیادی داشت از پشت دروازه‌بان عبور کرد و در فاصله چند قدمی امباپه حرکت می‌کرد که اشرف حکیمی آن را دریافت و به لوکاس بارکولا پاس داد.

این بار بارکولا فرصت را مناسب دید و با ضربه زمینی توپ را به سمت راست دروازه فرستاد که دیگر تیرک عمودی دروازه‌ تیم میزبان لرزید و این بار مدافعان آن را به خوبی  دفع کردند.

دیگر خبرها

  • کورواسود میلان اعتصاب کرد: نه پرچم و بنر می‌آوریم، نه تشویقتان می‌کنیم!
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی
  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!
  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها