Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@08:43:55 GMT

‌ کافی‌شاپ عرضه‌کننده گاز خنده در شیراز تعطیل شد!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۴۲۴۱

خرداد:نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یک مغازه که قلیان‌هایی با ترکیب گازهای اکسیژن و نیتروس (گاز خنده) عرضه می‌کرد در شیراز تعطیل شد.
‌به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، عبدالخالق کشاورزی شنبه ۱۰ شهریور در جمع خبرنگاران علت تعطیلی این واحد صنفی را تهدید سلامت عمومی مردم اعلام و اضافه کرد: براساس گزارش‌های مردمی یک واحد کافی‌شاپ قلیان‌هایی را با تبلیغ کمک به تسریع در ترک اعتیاد عرضه می‌کرد که حاوی ترکیبی از اکسیژن و گاز خنده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به بازدید سرزده‌ی بازرسان تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هماهنگی دستگاه قضایی، گفت: گاز نیتروس (خنده) مصرفی طبی دارد و استفاده از آن خارج از مراکز درمانی غیرقانونی محسوب می‌شود.
کشاورزی با بیان اینکه واحد صنفی مذکور تعطیل شده است، گفت: گاز نیتروس در گذشته‌ی نسبتا دور ابتدا توسط آمریکائیان استفاده شد اما به‌دلیل تاثیر بی‌دردی آن، مصرف این گاز در مراکز درمانی و تحت نظر پزشک نیز مد نظر قرار گرفت‌.
معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: استفاده از «نیتروس» در خارج از چرخه بیمارستانی، به دلیل عوارضی که به همراه دارد، ممنوع است‌.
نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه از مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد مشابه، نسبت به گزارش به سامانه ۱۸۱۹ دانشگاه اقدام کنند. برچسب ها: کافی‌شاپ ، گاز خنده ، شیراز

منبع: خرداد

کلیدواژه: کافی شاپ گاز خنده شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط اداره کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.
مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد