Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@16:52:46 GMT

معمای اجساد تکه تکه شده 7 سگ در کیسه زباله +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۵۳۱۹

معمای اجساد تکه تکه شده 7 سگ در کیسه زباله +عکس

رکنا: اجساد تکه تکه شده هفت سگ در کیسه زباله پیدا شده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به گفته پلیس Police و مقامات نیویورک این یک جنایت Crime است که مردم مرتکب شده اند و مشخص نیست که چه کسی این قتل Murder را انجام داده اما ماموران در حال پیگیری هستند.

در این کیسه های زباله چهار سگ ماده، دو سگ نر و یک توله سگ سه ماهه تکه تکه شده دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ماموران پلیس گفته است که شخصی با اداره پلیس تماس گرفت و گزارش داد که تعدادی اجساد سگ در حوالی جزیره لانگ در کیسه های زباله دیده که از طریق پارگی یکی از کیسه ها که پای سگ مشخص است متوجه شده که در آن کیسه ها جسد وجود دارد.

مقامات نیویورک گفته اند که لازم می دانند که داشتن حیوان خانگی را برای شهروندان منع کنند تا این گونه جنایات رخ ندهد.

در حال حاضر این پرونده در دست بررسی است تا عاملان این جنایت شناسایی شوند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ادامه جنجال فیلم تولد مختلط ساشا سبحانی آقازاده مشهور! + جزییات

این چوپان ایرانی دنیا را به هم ریخت! + عکس و جزییات

این پسر 7 ساله از زمان تولد اجازه رفتن به توالت را نداشت!

10 نفر از حاجی های ایرانی در مراسم حج جان باختند

لحظه مرگ دلخراش 2 زن هنگام فرار از دست مرد بی حیا! + فیلم

این 2 مامور پلیس راهور را می شناسید؟! / آنها چه کردند!+عکس

درد شکم سارینا 8 ساله عاقبت شومی داشت! + عکس

55 ماشین لوکس بچه پولدارهای تهرانی در پارکینگ پلیس + عکس ها

صاحب این جسد را می شناسید ؟ / او در تهران کُشته شد! + عکس

نامادری اتوی داغ را به صورت حنانه 13 ساله چسباند! + عکس

دستگیری مربی مرد که به بانوان تیم ملی در شمال کشور تمرین می داد

دردسر همخوابی دختر 20 ساله با پسر 14 ساله+عکس

عکس دختر سنندجی که با روسری از یک درخت آویزان بود! + تصاویر دلخراش

همخوابی اجباری زن شوهردار تهرانی با راننده تاکسی اینترنتی / بهرام از من فیلم گرفت و ... + عکس

تجاوز وحشیانه به زن جوان / زن 33 ساله روی تخت خواب جان داد +عکس

اقدام رقیه عکاس منحرف پرونده شورای شهر بابل آبروی یک زن مشهور را برد + عکس

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police جنایت Crime قتل Murder اخبار حوادث اجساد سگ عکس کیسه زباله هفت عکس ایران زن روزنامه فیلم دختر مرد جوان زندگی زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از اجساد سالم؛ راز مومیایی خود به خود مردگان در یک منطقه چیست؟ (۱۶+)

در شهر سن برناردو پدیده‌ای موجب شگفتی کارشناسان و مردم آن منطقه شده‌است؛ اجسادی که فرایند تجزیه آن‌ها مختل شده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در تصویری که در ادامه آمده‌ است، کلووینسریس بجارانو را می‌بینید، زنی که مقابل یک جعبه شیشه‌ای زانو زده‌ است تا جسد سنگ‌شده مادرش که ۳۰ سال پیش مرده است را ببیند.

زنی که ساتورنینا تورس د بجارانو نام داشته است، با همان لباس طرح رز و پیراهن پشمی سبزی که در آن دفن شده بود و یک گل میخک قرمز مصنوعی در دستانش در زمان خشک شده‌ است.

بجارانو ۶۳ ساله در آخرین محل استراحت مادرش در موزه‌ای که جسد او و ۱۳ تن دیگر از شهر سن برناردو را به نمایش گذاشته بود، به خبرگزاری فرانسه گفت: «او هنوز صورت کوچک قهوه‌ای گرد و موهایش را دارد و به طور مرموزی پس از مرگ مومیایی شده است.»

این تنها مورد نبود؛ ده‌ها جسد مومیایی شده از سال ۱۹۶۳ تا به امروز، به این شکل یافت شده‌اند. روسیو ورگارا، راهنمای موزه، می‌گوید:« وقتی این اتفاقات رخ داد، برای مردم کمی غیرقابل باور به نظر می‌رسید؛ آنها فکر می‌کردند که اینها رویدادهایی ماوراء‌الطبیعه هستند.»

او به خبرگزاری فرانسه گفت: «با گذشت زمان، یافتن اجساد در این وضعیت بیشتر و بیشتر شد. حتی برخی از آنها هنوز چشمان خود را داشتند، عضوی که معمولاً سریع تجزیه می‌شود.»

در اواخر دهه ۱۹۸۰، هر سال حدود ۵۰ مومیایی در مقبره پیدا می‌شد، اما این میزان به تعداد انگشت شماری در سال کاهش یافته است.

پاداش پس از مرگ؟

به گفته ورگارا، با وجود تلاش‌های متعدد کارشناسان برای توضیح این پدیده، که در کشورهایی مانند مکزیک و ایتالیا نیز مشاهده شده است، دلیل مومیایی‌سازی خود به خود در سن برناردو هرگز مشخص نشده است.

ورگارا گفت:« برخی از مردم محلی «بر این باورند که این فرآیند (مومیایی کردن) به این دلیل است که فرد خیلی خوب بوده است و این یک پاداش پس از مرگ است. دیگرانی هستند که این را یک مجازات می‌دانند.»

تعدادی از مردم نیز بر این باورند که این اتفاق به دلیل رژیم غذایی سالم ساکنان سان برناردو و شیوه زندگی فعال و کشاورزی آن‌ها است. اما این گفته در خصوص تمام اجساد صدق نمی‌کند؛ یکی از مومیایی‌ها متعلق به خورخه آرماندو کروز است که بیشتر عمر خود را در شهر بزرگ بوگوتا گذراند و برای مرگ به زادگاهش بازگشت.

هیچ الگوی مشخصی برای مومیایی‌سازی‌ها وجود ندارد؛ کسانی که درگیر این فرایند هستند، در سنین مختلف بوده‌اند و هیچ جنسیت یا نوع بدن خاصی غالب نیست. ورگارا گفت هیچ بخش خاصی از این گورستان وجود ندارد که مومیایی‌های بیشتری نسبت به بقیه داشته باشد. بسیاری معتقدند که پاسخ باید در خزانه‌های دفن باشد.

اولین مومیایی‌ها در سن برناردو تنها پس از افتتاح این گورستان که هیچ گور زیرزمینی ندارد، پیدا شد. ورگارا گفت، قبل از دهه ۱۹۶۰، این شهر دارای دو محل دفن بود که حتی یک مورد مومیایی شناخته شده نداشت. او افزود که آب و هوای این منطقه مرطوب است که معمولاً به تجزیه کمک می‌کند نه اینکه مانع آن شود.

دانیلا بتانکور، انسان شناس از دانشگاه ملی کلمبیا، گفت که این پدیده می‌تواند به دلیل قرار گرفتن این گورستان در یک شیب تند کوه باشد.

بتانکور به خبرگزاری فرانسه گفت که این فرضیه هنوز نیاز به آزمایش دارد. مطالعه‌ای درباره آنچه اتفاق می‌افتد و شرایط خاصی که باعث می‌شود مردم مومیایی شوند، وجود ندارد. بستگان اجساد مومیایی شده باید اجازه نمایش آنها را در موزه بدهند.»

دیگر خبرها

  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • تصاویری از اجساد سالم؛ راز مومیایی خود به خود مردگان در یک منطقه چیست؟ (۱۶+)
  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • ۲ نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند | ویدئوی جست و جوی امداگران برای یافتن اجساد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد