Web Analytics Made Easy - Statcounter

­به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری رویترز ، یکی از مدیران اتحادیه های کارگری ترکیه روز یکشنبه گفت مقامات این کشور 160 کارگر را که به علت اعتراض به شرایط کارگران در فرودگاه جدید استانبول بازداشت شده بودند، آزاد کرده اند اما صدها نفر دیگر هنوز در بازداشت به سر می برند و احتمالا اعتراضات ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرودگاه قرار است اواخر ماه آینده افتتاح شود.
اتحادیه های ترکیه اعلام کردند کارگران فعال در این فرودگاه از مدت ها قبل درباره شرایط حقوق، غذا، محل اسکان و استانداردهای امنیتی اعتراض داشته اند. این اعتراضات روز جمعه پس از زخمی شدن 17 کارگر در تصادف یک اتوبوس آغاز شد.
مدیر یک اتحادیه کارگري اعلام کرد هزاران کارگر به اعتراض ها پیوستند و در ادامه پلیس با خودروهای ضد شورش و با بازداشت 500 نفر به این اعتراض ها پایان داد.
تصاویر ضبط شده نشان می دهد صدها نفر فریاد می زنند: «ما کارگر هستیم و حق با ما است. »

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کارگر فرودگاه استانبول ترکيه اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روز کارگر» تعطیل رسمی است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس ماده ۶۳ قانون و مقررات کار جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر تعطیلات رسمی کشور، روز کارگر (۱۱ اردیبهشت) نیز جزو تعطیلات رسمی کارگران به حساب می‌رود.

بنابراین، روز کارگر همچون روز‌های جمعه تعطیل رسمی برای کارگران بوده و چنانچه کارفرما مبادرت به تعطیلی نکند باید ساعت کاری این روز تعطیل کار محاسبه شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه