Web Analytics Made Easy - Statcounter

   
رویداد۲۴ وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد اظهار کرد: ما باید بجنگیم و برای هواداران میلیونی استقلال خواهیم جنگید. همه تیم با تمام وجود خواهد جنگید. نام بازیکنان مهم نیست، همه باید با قلب خود  بازی کنند، یکی برای همه و همه برای یکی، السد تیم خوبی است ولی ما هم تیم خوبی داریم و باید بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذهنیت من این است که هرگز نباید پا پس بکشیم.
وی ادامه داد: استقلال استراتژی خاص خود را دارد و فردا تیم السد را شگفت زده خواهیم کرد.
شفر همچنین گفت: رویای من کسب بهترین نتایج برای استقلال بود. می‌توانم بگویم در بازی قبل و در نیمه دوم اشتباهات زیادی مقابل السد داشتیم. همه می‌دانند السد تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان بسیار خوبی هم دارد. در سه ماه گذشته تیمش بهتر از قبل شده است. گابی و یک بازیکن کره‌ای را جذب کرده ولی ما چند بازیکن اصلی و لیدرمان را از دست داده‌ایم. یکی از آنها اینجاست، داریوش شجاعیان. یکی دیگر در ترکیه، دیگری در عجمان و یکی دیگر در قطر است. ولی ما باید بجنگیم. میلیون‌ها هوادار در ایران داریم که می‌خواهند جنگیدن ما و عملکرد خوب ما را ببینند. در فوتبال همه چیز ممکن است. این اولین باری نیست که من در دوره کاریم در چنین شرایطی قرار می‌گیرم. ما می‌توانیم نتیجه را عوض کنیم اما زمانی که همه برای تیمشان بجنگند.
وی ادامه داد: باید ببینیم نتیجه چه می‌شود ولی همه بازیکنان ما باید با صد درصد توانشان بجنگند. باید به شانس‌مان ایمان داشته باشیم. قبل از اینکه به اینجا بیاییم، می‌خواستیم تصمیم بگیریم یک بازیکن را با خودمان بیاوریم و الان روزبه چشمی اینجاست. بازیکنی که در زمین بسیار قدرتمند است و هم قدرت و انرژی مثبت زیادی برای تیم دارد و حضورش در اینجا هم به همین دلیل است. قطعا فردا هم یکی از بازیکنان قدرتمند ماست.
سرمربی استقلال اضافه کرد: یکی از بازیکنان ما در بازی فردا یعنی فرشید باقری محروم است. در بازی قبلی علی کریمی مصدوم بود ولی فردا آماده است تا برای ما به میدان برود. باید ببینیم در تمرین امروز و تا فردا، قبل از بازی چه شرایطی داریم. نام بازیکنانی که بازی می کنند مهم نیست. همانطور که چشمی گفت، باید همه بازیکنان با قلب و روحشان برای استقلال بازی کنند. یکی برای همه و همه برای یکی. دلیل اینکه تا اینجای رقابت‌ها هم بالا آمده‌ایم هم همین است. باید بهترین عملکرد ممکنه را به نمایش بگذاریم. همه می‌دانند السد تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. آنها با داشتن ژاوی و گابی در ضد حملات خطرناکند ولی ما هم تیم بسیار خوبی هستیم و بازیکنان خوبی داریم. ما نیمکت خیلی خوب و با روحیه‌ای داریم که می‌تواند برای بازی فردا به ما کمک کنند.
شفر در پایان اضافه کرد: در تفکر و فلسفه من تسلیم شدن معنا ندارد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فوتبال استقلال شفر السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!

سرژ گنابری اعتقاد دارد برای پیروزی مقابل رئال مادرید خلاف بازی رفت باید قدر فرصت‌های خود را بدانند

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ودوم بوندسلیگا، اشتوتگارت با ارائه یک نمایش عالی توانست در خانه خود با نتیجه 3-1 از سد بایرن مونیخ بگذرد تا باواریایی‌ها مجبور باشند با این شکست تلخ خود را برای بازی مهم مقابل رئال مادرید آماده کنند.

به نقل از اسکای؛ حال سرژ گنابری درباره شکست مقابل اشتوتگارت و عملکردشان در این بازی صحبت کرده است. او اعتقاد دارد تا پیش از 15 دقیقه پایانی که پس از آن تیم میزبان توانست دو گل دیگر به ثمر برساند، عملکرد خوبی داشته‌اند. گنابری گفت:

می‌دانستیم کار آسانی نخواهیم داشت، با این حال فکر می‌کنم تا 15 دقیقه پایانی که دو گل دریافت کردیم، عملکرد خوبی داشتیم. البته پیش از دریافت گل‌ها، فرصت‌هایی برای برنده شدن در این بازی داشتیم. ما سعی کردیم فشرده بمانیم و سپس منتظر فرصت باشیم و به نظرم تا پیش از 15 دقیقه آخر این‌کار را خوب انجام دادیم.

گنابری درباره برخوردش با والدمار آنتون و اعلام پنالتی به سود بایرن مونیخ، گفت: 

او به صورت من ضربه زد و من بدون دلیل نیفتادم. 

گنابری که توماس توخل وعده گلزنی او مقابل رئال مادرید را داده، درباره بازی روز چهارشنبه، گفت:

ما باید موقعیت خلق کنیم و سپس آن‌ها را بکشیم. در بازی اول می‌توانستیم یک یا دو گل دیگر به ثمر برسانیم. ما باید از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم.

گنابری درباره جست‌وجوهای باشگاه برای یافتن مربی جدید، گفت: 

 البته که بحث‌هایی در رختکن وجود دارد اما به هیچ وجه روی ما فشار نمی‌آورد. مگر چه کار دیگری باید انجام دهیم؟ من مطمئنم که راه‌حل مناسبی پیدا خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان