Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش جودوی ایران گفت: همه چیز را در خصوص بازی‌های آسیایی به دست فراموشی سپردم و این رقابت‌ها برای من تمام شد.

سعید مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط آمادگی خود پیش از رقابت‌های جهانی باکو اظهار داشت: پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا و با یکی، دو روز استراحت تمریناتم را پیگیری کردم و از نظر بدنی در فرم ایده‌آلی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
من و سایر جودوکاران به مدال و جایزه فکر نمی‌کنیم و دنبال بهترین عملکرد هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از اتفافات بازی‌های آسیایی آیا به شرایط روحی مناسب رسیده است، تصریح کرد: وقتی از سکوی مدال پایین آمدم، همه چیز را در خصوص بازی‌های آسیایی به دست فراموشی سپردم و این رقابت‌ها برای من تمام شد. من همیشه به نیمه پُر لیوان نگاه می‌کنم و جاکارتا تجربه خوبی بود تا علاوه بر کسب مدال، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ادامه داد: در رقابت‌های جهانی باکو دنبال ارائه مبارزات باکیفیت هستم تا سطح فنی خودم را ثابت کنم. تیم خوب و آماده‌ای داریم که می‌توانیم در جهانی باکو عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

مولایی در پایان خاطرنشان کرد: «فرانک دی ویت» جودوکار هلندی که در رنکینگ جهانی پس از من در رتبه دوم قرار دارد، مهمترین رقیبم در میدان جهانی است و احتمال فراوان در فینال باید با هم مسابقه دهیم. امیدوارم روز مسابقه در شرایط خوبی باشم و بتوانم به راحتی رو تاتامی مبارزه کنم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جودو سعید مولایی تیم ملی جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

رقیب بانوی پیر در ایستگاه پایانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال آتالانتا و فیورنتینا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 4 بر یک آتالانتا برابر بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت.

آتالانتا که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود، این بار در خانه با گل‌های تئون کوپماینرز در دقیقه 8، جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 75، آدمولا لوکم در دقیقه 5+90 و ماریو پاشالیچ در دقیقه 8+90 بازی را برد و با توجه به گل‌های زده بیشتر در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر 2 پیروز و راهی فینال شد تا حریف یوونتوس شود.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

 

این اتفاق در حالی رخ داد که فیورنتینا از دقیقه 53 با اخراج نیکلا میلنکوویچ 10 نفره شد و البته با همین شرایط در دقیقه 68 توانست کار را به تساوی هم بکشاند.

فینال جام حذفی ایتالیا، روز 26 اردیبهشت در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی