Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:14:53 GMT

برترین داور مرد والیبال انتخاب شد/ خبری از بانوان نبود!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۷۲۹۶

برترین داور مرد والیبال انتخاب شد/ خبری از بانوان نبود!

به گزارش خبرنگار مهر، دو داور برتر مرد والیبال روز یکشنبه در جریان برگزاری دوره هماهنگی داوران والیبال ایران انتخاب و معرفی شدند. 

طبق اعلام سایت فدراسیون والیبال، بر اساس ارزیابی ناظران بین المللی از دیدارهای لیگ برتر و دسته یک، با حضور  احمد ضیایی (رئیس فدراسیون)، امیرحسین منظمی (دبیرکل)، ابراهیم فیروزی (رئیس کمیته داوران)، فرهاد شاهمیری (دبیر کمیته داوران)، امیدوار حاتمی و با برگزاری مراسم رسمی مرتضی اکرمی به عنوان بهترین داور اول کشور و مرتضی اعلایی به عنوان دومین داور برتر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حال سوال این است چرا در بین انتخاب برترین داورهای والیبال، نامی از داور زن نیست؟ در حالی که لیگ والیبال در بخش بانوان برگزار و داوران بانو نیز قضاوت مسابقات را بر عهده دارند و حتی آنها علاوه بر حضور در مسابقات داخلی در رویدادهای بین المللی نیز قضاوت دارند. 

کد خبر 4405138 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: داوری فدراسیون والیبال والیبال مردم علیه احتکار تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال السد قطر تیم فوتبال الدحیل قطر کشتی فرنگی تیم فوتبال نساجی مازندران کارلوس کی روش بازیهای آسیایی اندونزی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد

مهناز ذکایی و آتنا لشنی دیدار تاجیکستان و ترکمنستان را قضاوت کردند.

طرفداری | در چهارچوب رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال آسیای مرکزی (کافا)، امروز تیم ملی تاجیکستان به مصاف ترکمنستان رفت و حریف خود را با نتیجه ۴-۰ شکست داد.

تیم داوری دیدار میزبان مسابقات مقابل ترکمنستان، دو عضو ایرانی در خود می‌دید. مهناز ذکایی به عنوان داور اول و آتنا لشنی به عنوان کمک داور، بازی تاجیکستان و ترکمنستان را قضاوت کردند.

مهناز ذکایی در اسفند ۱۴۰۲ گزینه حضور در تیم قضاوت دربی پایتخت به عنوان داور VAR بود اما همانند مهسا قربانی، این فرصت را از دست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان