Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@20:46:51 GMT

انتشارکارنامه داوطلبان کنکور سراسری

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۸۴۷۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه نتیجه نهایی داوطلبان آزمون سراسری امروز دوشنبه ۲۶ شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

حسین توکلی افزود: برای تمام پذیرفته‌شدگان و همچنین آن‌دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده‌اند ولی پذیرفته نشده‌اند،کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر امروز در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی گفت: با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درصورتی که درخصوص مندرجات کارنامه یا انتخاب رشته‌ خود سوال یا تقاضایی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۱۵ مهرماه منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام نمایند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.

وی تأکید کرد: بدیهی است به تمام مواردی که از طریق دیگری یا بعد از تاریخ ۱۵ مهرماه واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. لازم به تاکید است تمام درخواست‌های مربوط به اشتباه در انتخاب رشته صرفاً برای پذیرش در نیمسال دوم دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بررسی خواهد شد.

همچنین بر اساس اطلاعيه سازمان سنجش اموزش کشور ، نتايج نهايي رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه ازاد اسلامي در ازمون ورودي کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1397 امروز منتشر می شود.

باتوجه به وصول نتايج رشته‌هاي تحصيلي مقطع كارشناسي ارشد از سوي دانشگاه آزاداسلامي در روز شنبه مورخ 97/06/24 بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي در آزمون ورودي كارشناسي ارشدناپيوسته سال 1397 كه در زمان مقرر از طريق سايت دانشگاه مذكور مبادرت به انتخاب رشته نموده‌اند مي‌رساند كه نتايج نهايي رشته‌هاي ذيربط ، امروز دوشنبه مورخ 97/06/26 از طريق سايت اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کارنامه نهایی ازمون سازمان سنجش دانشگاه آزاد اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری ها که از ۹ اردیبهشت آغاز و مهلت آن تا امروز (۱۵ اردیبهشت) اعلام شده بود، تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش ایسنا، داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org می‌توانند وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی برای همه داوطلبان نوبت‌های اول یا دوم آزمون سراسری سال جاری ضروری و اجباری است، یعنی همه باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

به گزارش ایسنا، بنابر آنچه که اعلام شده است، سوابق تحصیلی در فرآیند پذیرش دانشگاه‌ها در سال جاری دارای تأثیر قطعی ۵۰ درصدی است. این سوابق بر اساس نتایج آزمون‌های نهایی در سنوات و دوره‌های قبل و نوبت خرداد سال۱۴۰۲ و سال جاری تولید می‌شود. آزمون‌های نهایی امسال برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در بازه زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فرصت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی تا ۱۸ اردیبهشت
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد