Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:50:54 GMT

رزمایش اقتدار عاشورایی در استان کرمانشاه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۱۰۹۹

رزمایش اقتدار عاشورایی در استان کرمانشاه آغاز شد

رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله(ص) با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیج در استان کرمانشاه آغاز شد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، از دقایقی قبل رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی محمد رسول الله(ص) بسیجیان استان کرمانشاه در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با تجمع در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رزمایش سراسری با هدف امیدآفرینی، روحیه بخشی و انسجام بسیجیان به‌عنوان ارکان اقتدار و امنیت مردم پایه و تصحیح محاسبات نیروهای خودی و دشمن در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

بسیجیان پس از تجمع در ورزشگاه آزادی و استماع سخنان رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، راهپیمایی اقتدار را در مسیر ورزشگاه آزادی تا میدان آزادی کرمانشاه برگزار می‌کنند.

پس از راهپیمایی اقتدار، بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر برای بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب و نمایش اقتدار در اردوگاه‌ها تاکتیک‌ها و تمرینات رزمایش را اجرا می‌کنند.

بخشی از این رزمایش به خدمات‌رسانی به مناطق محروم استان کرمانشاه اختصاص دارد که 155 گروه جهادی در قالب گروه‌های عمرانی، سلامت و  فرهنگی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ن

 

R41380/P1361/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که در عصر روز شنبه و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به‌طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به‌طور کامل برطرف شد.

در این باره بیشتر بدانید:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

این حادثه در پی آتش‌گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبارمصرف در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر رخ داد که با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و آتش‌نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به‌طور کامل خاموش شد.

کد خبر 847613 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم منطقه ۶ آتش‌ نشانی تهران حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی