Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طرح‌هاى اولیه از جانب اروپایى‌ها به سبب فقدان تضمین‌هاى لازم، قابل اجرا نبود لذا طرح‌هاى جدیدى مطرح شده و در حال تفاهم بر سر مکانیزم‌هایى هستیم که بتواند همکارى‌هاى اقتصادى ایران و اروپا را رقم بزند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسى خبرگزارى میزان، «بهرام قاسمى» امروز (دوشنبه) در جریان نشست خبرى خود در پاسخ به سوالى پیرامون روند مذاکرات با اروپا براى حفظ برجام، اظهار کرد: طرح‌هاى اولیه از جانب اروپایى‌ها به سبب فقدان تضمین‌هاى لازم، قابل اجرا نبود لذا طرح‌هاى جدیدى مطرح شده و در حال تفاهم بر سر مکانیزم‌هایى هستیم که بتواند همکارى‌هاى اقتصادى ایران و اروپا را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار در این رابطه با سرعت ادامه دارد.

قاسمى در پاسخ به سوالى پیرامون زمان استقرار سفیر ایران در هند، گفت: سفیر ایران در هند مشخص شده و عمده پروسه‌هاى مرتبط با آن طى شده است.

وى تصریح کرد: برنامه‌ریزى‌هاى اولیه براى برگزارى نشست وزراى خارجه ایران و ١+٤ در حاشیه مجمع عمومى سازمان ملل در نیویورک صورت گرفته است.

تکمیل می‌شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه سفیر ایران در هند حفظ برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه متصل کردن لوله PVC به لوله اصلی آب (فیلم) نحوه تیز کردن چاقو توسط استاد ژاپنی (فیلم) 2 روش هوشمندانه برای ساخت شیرآب و شیر حمام با لوله PVC (فیلم)

دیگر خبرها

  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل
  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل