Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق سازمان اطلاعات پاکستان در اسلام آباد اعلام کرد: ما هیچ دخالتی در جنگ افغانستان نداریم و اتهاماتی که زده می‌شود بی‌اساس است. ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات

به گزارش دفتر منطقهای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، «محمد عامر» رئیس سابق سازمان اطلاعات پاکستان در اسلام آباد اعلام کرد: آزادی بیان در رسانههای کشور منافع بیشماری را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رسانههای آزاد به همراه گسترش استفاده از فضای مجازی دست به دست هم داده و باعث شدند تا دموکراسی در پاکستان رنگ واقعیت به خود بگیرد.

محمد عامر گفت: ما از ابتدا به فکر مبارزه با تروریسم بوده‌ایم و هیچ گاه به افراط گرایان روی خوش نشان ندادهایم.

رئیس سابق سازمان اطلاعات پاکستان در شهر اسلام آباد افزود: ما هیچ دخالتی در جنگ افغانستان نداریم و آن را نبردی برای خود نمیدانیم .

وی اضافه کرد: افرادی که میخواهند جنگ افغانستان را به پاکستان نسبت دهند بیماری ذهنی دارند و می خواهند روابط دو کشور را تخریب کنند.

محمد عامر اظهار داشت: بیان حقیقت و رسوا کردن خواسته واقعی این افراد تنها از طریق رسانه  آزاد امکان پذیر است و به همین دلیل رسانههای پاکستانی نقش مهم در جنگ رسانهای فعلی دارند.

گفتنی است از زمان روی کار آمدن ترامپ، دولت آمریکا پاکستان را به حمایت از تروریستهای فعال در افغانستان متهمی کند و دولت کابل نیز این اتهامات را تکرار میکند.

اسلام آباد بارها اعلام کرده است اگر دستگاههای اطلاعاتی آمریکا مخفی گاههای تروریستها را در خاک پاکستان میشناسند آنها را معرفی کنند تا بلافاصله نابود شوند.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان