Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمدکاظم نظری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، ۲۶ شهریورماه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی باید در جذب اعتبارات ملی حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت بهتری داشته باشند و پرداخت اعتبارات حوزه استانداری نیز با در نظر گرفتن فعالیت دستگاه‌ها در جذب اعتبارات ملی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در حوزه مبارزه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت مواد مخدر مصوبات به شکل مناسبی پیگیری شده است، افزود: امید است در ادامه نیز مصوبات به شکلی مناسب و هدفمند اجرایی شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: سلامت و کنترل انتظامی با هدف ارتقای امنیت اطراف مدارس و کنترل و ارتقای سلامت پزشکی با پوشش محورهای هدف مورد تاکید است.
نظری با تاکید بر ساماندهی دکه‌ها و کیوسک‌های موجود در شهر، تصریح کرد: دکه‌های فاقد مجوز نیز باید جمع‌آوری شده و در حوزه اعطای مجوزها کنترل انجام شود.
وی اضافه کرد: برخی دکه‌ها با کاربری فرهنگی فعال می‌شوند و گاها دیده می‌شود چیزی به نام روزنامه در آن وجود ندارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی آسیب های اجتماعی کاربری فرهنگی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده