Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@02:35:23 GMT

پایان کار مردم چشم آبی با تیم ملی؟/ کلافی که پیچیده‌تر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۳۷۶۵

پایان کار مردم چشم آبی با تیم ملی؟/ کلافی که پیچیده‌تر شد

سرمربی پرتغالی تیم ملی در حالی تهران را ترک کرد که هیچ قراردادی با فدراسیون فوتبال منعقد نکرده است و این، گمانه‌زنی‌ها را از آینده این مرد چشم‌آبی بیشتر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کارلوس کی‌روش که بدون قرارداد در بازی با ازبکستان روی نیمکت نشسته و تیم ملی را هدایت می‌کرد بدون هیچ قرارداد و مصاحبه‌ای بی سر و صدا تهران را ترک کرد تا این سؤال در ذهن هواداران ایجاد شود که عاقبت سرمربی پرتغالی با تیم ملی چه می‌شود؟

ابهامات در مورد کی‌روش در حالی بیشتر شده که وی با ارائه برنامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار اجرایی شدن این برنامه‌ها شده بود، اما به دلیل شرایط ارزی و مشکلات اقتصادی تاکنون قراردادی بین کی‌روش و فدراسیون‌نشینان امضا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وصف به نظر می‌رسد همکاری کارلوس با فدراسیون تبدیل به کلاف سردرگم شده که فعلاً این گره باز نشده و هر روز هم بر تعداد این گره کور افزوده می‌شود و این در شرایطی است که تقریباً سه ماه و نیم دیگر تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا زمان باقی است و تیم‌های مدعی قهرمانی این مسابقات در حال آماده‌سازی و برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم خود هستند، اما تیم ملی کشورمان بعد از جام جهانی تنها یک بازی تدارکاتی انجام داده با سه روز تمرین نصفه و نیمه.

موضوع وقتی جدی‌تر می‌شود که مردم به کمتر از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رضایت نمی‌دهند، آیا تیم مدعی قهرمانی در آسیا با مربی بدون قرارداد کار می‌کند و منتظر اما و اگرها می‌ماند تا با لطف فلان مسئول پول به دست فدراسیون برسد و آنها نیز قرارداد کی‌روش را پیش‌رویش بگذارند.

فوتبال جای شانس و اما و اگرها نیست و کشورها با جدیت در حال رشد هستند و تیم‌های مختلف برای ثانیه به ثانیه تیم‌های ملی‌شان برنامه دارند، اما ما همچنان در حال فرصت‌سوزی هستیم و چشم به لطف مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی و تأمین بودجه قرارداد کیروش، در حالی که باید پیش از جام جهانی قرارداد این سرمربی پرتغالی تیم ملی نهایی می‌شد تا وی بدون دغدغه به اجرای برنامه‌های خود بپردازد.

اما در صورتی که قصدتان عدم همکاری با سرمربی پرتغالی تیم ملی است، باید تکلیف این مربی روشن و هرچه سریع‌تر سرمربی جدید معرفی شود تا در جام ملت‌های آسیا حسرت این روهای خود را نخوریم.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس با پایان فصل به اتمام می‌رسد و این باشگاه طبق روال و قاعده برای اینکه بازیکنانش را از دست ندهد تکلیف تمدیدی‌های خود را مشخص کند. از ترابی، امیری، گولسیانی، صادقی، رفیعی، ریگی، اسماعیلی، هنانوف، فرجی و علی نعمتی به عنوان بازیکنانی یاد می‌شود. 

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سعید صادقی جزو بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود نیست چون وی در ابتدای همین فصل قرارداد 2 ساله ای را با این باشگاه امضا کرده است اما باشگاه به طور جدی‌تر مذاکرات با مهدی ترابی، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر را آغاز کرده است.

باشگاه پرسپولیس باید نفراتی را هم که به طور اتوماتیک قراردادهایشان تمدید می‌شود یا قرارداد دارند تا پایان اردیبهشت به سازمان لیگ معرفی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد