Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:04:37 GMT

میلیاردر حامی جمهوری خواهان به دمکرات ها کمک می کند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۴۲۳۷

میلیاردر حامی جمهوری خواهان به دمکرات ها کمک می کند

تهران – ایرنا – ست کلارمن میلیاردر آمریکایی وحامی مالی جمهوریخواهان، برای جلوگیری از 'ریاست جمهوری افسار گسیخته' دونالد ترامپ، در انتخابات پیش روی کنگره کمک بزرگی به دموکرات ها عرضه می کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تارنمای روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی افشا کرد که کلارمن قصد دارد حدود 20میلیون دلار تا سال 2020 به دمکرات ها کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد 61 ساله تا به حال 4.9 میلیون دلار به حزب دموکرات پرداخت کرده که از جمله آن می توان به کمک های مالی به حدود 150 نامزد دمکرات اشاره کرد.
وی همچنین برای راهیابی دمکرات ها به مجلس سنا و نمایندگان آمریکا در انتخابات پیش روی کنگره در ماه نوامبر کمک 3میلیون دلاری ارائه کرده است.
کلارمن رئیس شرکت سرمایه گذاری خصوصی بوستون سالها یکی از بزرگترین حامیان مالی حزب جمهوریخواه بوده است. به نوشته نیویورک تایمز، رویکرد وی در حمایت سیاسی از احزاب تغییر کرده و اکنون کلارمن به حزب دمکرات کمک مالی می دهد.
کلارمن به نیویورک تایمز گفت که سخاوت وی نسبت به دمکرات ها روشی برای حصول اطمینان از'مقابله با ریاست جمهوری افسارگسیخته آمریکا' است.
این سرمایه دار آمریکایی با 1.5میلیارد دلار دارایی(بر اساس گزارش فوربس) بیان کرد که عملکرد ضعیف ترامپ در موضوع مهاجران و فقدان توجه به اقلیت هاازدلایل او برای تغییر روند درکمک های سیاسی و مالی است.
کلارمن با'بی شهامت' خواندن حزب جمهوریخواه و عدم تمایل به جانبداری از ترامپ گفت کمک به دمکرات ها برای راهیابی به مجلس نمایندگان و سنا تنها روش برای تعدیل قدرت سیاسی بین احزاب است.
کلارمن در سال 2016 بیش از 7 میلیون دلار به جمهوریخواهان کمک کرد و قصد دارد مشارکت مالی و همکاری با دمکرات ها را افزایش دهد. وی به نیویورک تایمز گفت: فکر می کنم تا انتخابات کنگره بین 18 تا 20 میلیون دلار هزینه کنم.
کمک مالی کلارمن به دمکرات ها نشانه کاهش حمایت وی از حزب جمهوریخواه است.
اروپام**3234**1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دموكرات ها انتخابات كنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد

یک میلیاردر معروف آمریکایی اعلام کرد، از سرمایه گذاری در اسرائیل در حال حاضر صرف نظر کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، جیف بیزوس میلیاردر آمریکایی اعلام کرد، صندوق بیزوس ارت، وابسته به میلیاردر آمریکایی جف بیزوس که با هدف مبارزه با تغییرات آب و هوایی تشکیل شده است، به دلیل شرایط بی ثبات فعلی مربوط به جنگ غزه از سرمایه گذای 30 میلیون دلاری در پروژه دانشگاه عبری و انستیتو فن آوری تکنیون، صرف نظر کرده است.

به نوشته این رسانه عبری زبان روند سرمایه گذاری در اسرائیل در سال 2023 به شکل قابل توجهی کاهش یافته است که علت اصلی آن جنگ غزه بود.

استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزهحکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند10 ضربه بزرگی که اسرائیل از ابتدای جنگ غزه دریافت کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه انهدام کشتی میلیاردر اسرائیلی توسط حوثی‌ها
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین