Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین حبیب زاده عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران در نشست خبری این کمیسیون که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه 21 پروژه عمرانی معاونت عمرانی پیشرفت فیزیکی خوبی دارند، اظهار کرد: وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از 9 درصد تا 95 درصد در حوزه معاونت فنی تعریف شده است.

وی با اشاره به آخرین جلساتی که با معاونت فنی داشته است، گفت: از آن‌ها خواستیم تا پروژه‌های قابل سرمایه گذاری را اعلام کنند که در نهایت 10 پروژه را معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب زاده ساخت بزرگراه شوشتری و پارکینگ طبقاتی نیایش را از این موارد برشمرد و تأکید کرد: ما تاکنون 500 پروژه را در مناطق مختلف بازدید کردیم که برخی بازدیدها هم به درخواست‌های مردمی انجام شده است و از مسئولان مربوطه خواسته‌ایم تا توضیحات لازم را ارائه کنند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران با بیان اینکه 10 پروژه از سوی معاونت فنی و عمرانی قابل سرمایه گذاری اعلام شده است، گفت: در نهایت آن‌ها می‌توانند پس از انجام سرمایه گذاری از این پروژه‌ها بهره برداری کنند.

وی افزود: مثلا اگر یک تونل می‌خواهد ساخته شود آن‌ها می‌توانند مبلغی را به عنوان عوارض از مردم دریافت کنند و یا در خصوص پارکینگ طبقاتی نیایش می‌توانند هزینه پارک خودرو دریافت کنند.

حبیب زاده با اشاره به 10 پروژه آماده سرمایه گذاری گفت: احداث پارکینگ طبقاتی نیایش، احداث بزرگراه شوشتری، پل عابر ایثار در محدوده دریاچه چیتگر، تونل شهید متوسلیان که بزرگراه صیاد را به آزادگان متصل می‌کند، توسعه برج طغرل،‌ احداث پارکینگ امیرکبیر،‌ توسعه پارکینگ‌های طبقاتی، اجرای طرح نیلوفری و طرح بلوار یادگار امام از جمله مواردی است که سرمایه گذاران می‌توانند با شرکت در آن‌ها پس از راه اندازی، از آن‌ها بهره برداری کنند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به بازدیدی که از وضعیت اتوبوس‌های شرکت واحد داشت، گفت: شرکت اتوبوسرانی در حال حاضر 1183 دستگاه اتوبوس دارد که 50 درصد آن‌ها در سامانه‌ها متوقف هستند و بخش عمده آن هم در دست تعمیر است.

وی افزود:‌ این وضعیت باعث شده ظرفیت اتوبوسرانی به 50 درصد کاهش یابد.

حبیب‌زاده با بیان اینکه 19 درصد اتوبوس‌های بی‌آر‌تی دو سال است که در سامانه 5 متوقف هستند، تصریح کرد: بعد از بازدید‌هایی که داشتیم آن‌ها یک مقدار فعال شدند و به دنبال رفع عیوب رفتند، اما نمی‌توان اجازه داد که این اتوبوس‌ها دو سال در زیر برف و باران و آفتاب باشند و فرسوده شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حمل و نقل شورای شهر تهران سرمایه گذاری بزرگراه شورای شهر سرمایه خودرو برج سرمایه گذاران شهر تهران اتوبوس برج بزرگراه ترافیک سرمایه گذاران سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراسم واگذاری سهام عمده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس یک هفته قبل در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که حالا پس از هفت روز نامه این واگذاری به دست فدراسیون فوتبال رسید.

ابراهیم بازیان، سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی، در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را با واگذاری سهام 85 درصدی اعلام کرد.

در نامه بازیان برای رئیس فدراسیون فوتبال عنوان شده که سهام 85 درصدی باشگاه استقلال به‌طور  تفکیک شده با واگذاری «5 درصد به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس»، «20 درصد به شرکت پتروشیمی پارس»، «20 درصد به شرکت پتروشیمی بوعلی سینا»، «20 درصد شرکت پتروشیمی تندگویان» و «20 درصد شرکت پتروشیمی بندر امام» انجام شده است.

همچنین در نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی برای رئیس فدراسیون فوتبال عنوان شده که سهام 85 درصدی باشگاه پرسپولیس نیز به طور تفکیک شده با واگذاری «30 درصد به بانک شهر»، «20 درصد به بانک تجارت»، «20 درصد به بانک ملت»، «5 درصد به بانک صادرات»، «5 درصد به بانک رفاه» و «5 درصد به بانک اقتصاد نوین» صورت گرفته است.

در نامه بازیان آمده است:
«به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی- ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳ توسط این سازمان به فروش رسید.»

دیگر خبرها

  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)