Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@05:12:29 GMT

«سعید کنگرانی» در آرامگاه ابدی آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۵۱۰۲

«سعید کنگرانی» در آرامگاه ابدی آرام گرفت

سعید کنگرانی از سالن تطهیر تا قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع و در کنار مزار داوود اسدی به خاک سپرده شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تشییع سعید کنگرانی (بازیگر سینما و تئاتر ایران) صبح امروز (26 شهریور ماه) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم؛ سعید کنگرانی از سالن تطهیر تا قطعه هنرمندان تشییع و در کنار مزار داوود اسدی به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی گلستانه، اصغر پورهاجریان، رضا بنفشه‌خواه، لیلا زارع، علی دهکردی، مهرشاد کارخانی، ستار اورکی، سعید سهیلی و پرستو صالحی از حاضران در این مراسم بودند.

محمد شیری (بازیگر سینما و‌ تئاتر) طی سخنانی با تشکر از همه کسانی که در مراسم حاضر شده بودند، گفت: از همه دوستان تشکر می‌کنم. به هر دلیلی مراسم تشییع سعید کنگرانی اینگونه برگزار شد اما بیاید قدر یکدیگر را بدانیم و از موفقیت همدیگر خوشحال شویم زیرا آخر زندگی همه ما همین‌جا در بهشت زهرا است.

مهدی گلستانه (کارگردان سینما) نیز یک فایل صوتی از سعید کنگرانی منتشر کرد در این فایل صوتی؛ سعید کنگرانی بخش‌هایی از شعر احمد شاملو را دکلمه کرده بود.

فریبرز کنگرانی (برادر سعید کنگرانی) نیز با تشکر از حاضران در مراسم گفت: از خانم شهیدی، همسر سعید کنگرانی که در طی سالهای گذشته در کنار سعید بود، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: عذر می‌خواهم از همه شما که امکان پذیرایی نداریم‌. به ما گفته شد که مراسم اینگونه برگزار شود.
صمد کنگرانی (برادر دیگر سعید کنگرانی) نیز اظهار داشت: تنها کسی که در طول 15 سال بیکاری سعید؛ در کنار او بود، همسرش بود. بیاییم تا قدر یکدیگر را بدانیم و در زمان زنده بودن، با هم دوست و صمیمی باشیم.

در پایان، جمشید نجفی فطعه‌ای کوتاه اجرا کرد.

به سفارش این هنرمند و خانواده‌ او، تمامی هزینه‌های مربوط به مراسم به کودکان کار اختصاص یافته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سعید کنگرانی بازیگر تشییع قطعه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • دو بنای همشکل در ایران و ترکمنستان را بشناسید
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • بهشت اردیبهشت اصفهان
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد