Web Analytics Made Easy - Statcounter

چابهار- ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: 60 درصد گوشت سفید مورد نیاز شهر و نقاط روستایی این منطقه از خارج از شهرستان و استان تامین می شود.

غلامرضا مجیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک هفت واحد تولید مرغ گوشتی در چابهار فعال است که در هر دوره پرورش امکان تولید و عرضه 190 هزار قطعه مرغ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: امکان تامین 2 هزار و 300 تن گوشت مرغ در سال فراهم شده و ضریب خوداتکایی شهرستان چابهار به گوشت مرغ به حدود 40 درصد رسیده است.
فرماندار چابهار صدور مجوز و راه اندازی حداقل 10 تا 15 واحد پرورش مرغ گوشتی هر کدام با ظرفیت 20 هزار قطعه ای را خواستار شد و افزود: بخش خصوصی آماده سرمایه گذاری در این حوزه است.
وی بر تامین گوشت سفید چابهار تاکید کرد و گفت: نباید با هزینه های فراوان مرغ گوشی این شهرستان با جمعیت بیش از 300 هزار نفر از خارج استان تامین شود.
مجیدی اظهار داشت: ارتقاء ظرفیت تولید گوشت مرغ چابهار به منظور افزایش ضریب خوداتکایی این شهرستان باید مورد توجه مسئولان استانی باشد.
به گزارش ایرنا چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 3 شهر به نام های چابهار، پلان و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مرغداري چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت

  سید محمد رضا سیدحسینی  در نشست قرارگاه مرکزی امنیت غذایی گفت:به همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید با این میزان جوجه ریزی سه هزار و ۹۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی سیستان و بلوچستان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در استان مشغول تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز