Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مرتضی کرمانی‌مقدم در خصوص اظهارات اخیر رضا غیاثی که گفته است هیچ‌کدام از داوران در باشگاه‌های نظامی سرباز نیستند، گفت: آقای غیاثی گفته‌اند داورانی که سرباز هستند سن‌شان به قضاوت در لیگ برتر و لیگ یک نمی‌خورد، این در حالی است که من باید در این زمینه شفاف‌تر صحبت کنم تا ایشان هم بدانند که منظور ما چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک‌داور اول این دیدار قبلا در باشگاه مقاومت خدمت کرده است و شما بهتر است فیلم بازی را ببینید تا متوجه شوید که چه عملکرد ضعیفی در این مسابقه داشت. من نگفتم که کمک داور الان سرباز باشگاه مقاومت است بلکه قبلا خدمت سربازی را در این باشگاه پشت سرگذاشته است. وقتی یک داور برای تیمی که در آنجا خدمت کرده است، داوری کند واقعا با چه شرایطی در زمین مسابقه خواهد بود؟ آیا آن دوار شرایط طبیعی خواهد داشت؟ مطمئن باشید که اینطور نخواهد بود.

وی افزود: مگر داوران قبل از شروع باز‌ی‌ها تست آمادگی جسمانی نمی‌دهند، چرا کمک‌داور این بازی چهار، پنج‌بار جلوی حملات ما را با پرچم‌های اشتباه گرفت و بی‌جهت اعلام آفساید کرد. کمک داور اول این بازی در این صحنه‌ها حداقل 5 متر از آخرین مدافع حریف عقب‌تر بود و به اشتباه جلوی حملات متعدد ما را گرفت. برخی خطاها جلوی چشم این کمک‌داور اتفاق می‌افتاد که انگار اصلا آنها را نمی‌دید. شما بروید صحنه گل مقاومت را نگاه کنید که بازیکن حریف روی بازیکن ما خطا کرد اما داور و کمک‌داور خیلی راحت از کنار این صحنه گذشتند تا مقاومت به گل برسد.

کرمانی‌مقدم در قسمت دیگری از حرف‌هایش، تاکید کرد: چرا کمیته داوران باید داوری را انتخاب کند که قبلا سربازی‌اش را در باشگاه مقاومت پشت سر گذاشته است، چگونه به داوری که پدرش در هیات فوتبال است خیلی راحت قضاوت می‌دهند؟ ما تیم خصوصی هستیم و چرا باید با این اشتباهات داوری ضرر کنیم. 3 بازیکن مقاومت کارت زرد گرفتند که دو نفر از آنها بدترین خطاها را انجام دادند، آنها بارها جلوی شروع مجددهای ما ایستادند و مانع از شروع بازی شدند اما داور فقط نگاه می‌کرد. 

وی افزود: جالب اینجا است داور چهارم به ما می‌گفت که داور وسط باید چند ثانیه به بازیکنان مقاومت فرصت بدهد و اگر بعد از چند ثانیه آنها اگر از جلوی توپ کنار نرفتند آن وقت می‌تواند کارت نشان دهد. داور باید دو بازیکن حریف را اخراج می‌کرد اما چون آنها اخطار داشتند این کار را انجام نداد. بهتر است کمیته داوران طوری داور انتخاب کند که برای هیچ تیمی ذهنیت ایجاد نشود. آقای غیاثی؛ بهتر است شما متعصبانه از داورهایتان حمایت نکنید و داور وسط این بازی و همچنین کمک داور اول را محروم کنید تا بعد از این در بازی‌های آینده مرتکب چنین اشتباهاتی نشوند.

انتهای پیام/ا

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت گانه مشهد گفت: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، "جهش تولید با مشارکت مردم" و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

غیاثی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) نیز گفت: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه استان یکی از قشر‌هایی است که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده را دارد.

احمد زارعی با تاکید بر رفع مشکلات و مساله کمک و خدمت‌رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم افزود: فرماندهان بسیج در ادارات، حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند که پایه مهم آن فقط مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • بی‌بی‌سی خط مقدم حمایت از رژیم صهیونیستی
  • یمن: با آتش بازی نکنید
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام