Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نبیل معلول بعد از شکست ۳ بر یک الدحیل قطر مقابل پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد و داود کمک خود را به این نشست فرستاد تا پاسخگوی خبرنگاران باشد.

مربی الدحیل گفت: به پرسپولیس بابت این برد در استادیوم بزرگ آزادی تبریک می گویم .ازاستقبال ایرانی ها ممنون هستیم که خوب بود.

وی ادامه داد: در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما گل اول را زدیم و این گل به ما انگیزه داد. در نیمه اول نقشه هایی که کشیدیم جواب داد. در ۴۵ دقیقه ابتدایی دفاع و ضدحمله خوبی داشتیم.

مربی الدحیل درباره داور بازی نیز اظهار نظر کرد و گفت: داور خوب بود اما به نظرم می توانست مدافع پرسپولیس را به خاطر خطایی که کرد اخراج کند.

داود تصریح کرد: به هر حال گل اول را روی یک رفت و برگشت خوردیم و دومی را هم بیهوده دریافت کردیم که در واقع گل به خودی بود. آخرین گل را هم روی اشتباهات بازیکنان خوردیم. در هر صورت باید به پرسپولیس تبریک بگویم.

داود درباره عدم حضور نبیل معلول در کنفرانس خبری اظهار داشت: ما برای شما احترام قائلیم اما باید بگویم سرمربی تیم آنقدر انرژی مصرف کرده بود که نمی توانست در این نشست حضور داشته باشد. من هستم تا پاسخگو باشم.

مربی الدحیل در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بی برنامه بودن تیمش در نیمه دوم عنوان کرد: هیچ تیمی بدون نقشه وارد زمین نمی شود. در نیمه اول خوب بودیم و بردیم. در بین دونیمه با بازیکنان صحبت کردیم که بازی تمام نشده است و باید برای صعود یک گل دیگر هم می زدیم. اما چند اشتباه داشتیم. جلوی پرسپولیس نباید اشتباه می کردیم. پرسپولیس قوی بود و جنگید.  متاسفانه صعود نکردیم و این خوب نیست.

وی درباره سرمایه گذاری هنگفتی که باشگاه الدحیل برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کرده بود اما موفق به رسیدن به هدفش نشد تصریح کرد: الدحیل در این بازی کامل نبود. یوسف المساکنی و اسماعیل را نداشتیم. امروز یک بازیکن خارجی داشتیم و آن هم ادمیلسون بود. سوال شما عادلانه نبود. ما بهترین عملکردمان را نشان دادیم. به هر حال فوتبال همین است و باید بازی خودمان را نشان دهیم.

داود در پایان درباره عدم استفاده از یوسف العربی که می توانست فوتبال الدحیل را تهاجمی تر کند خاطرنشان کرد: دفاع پرسپولیس فوق العاده بود. اما تصمیم داشتیم از کندی آنها استفاده کنیم. همین روش را هم پیش گرفتیم اما نشد.

کد خبر 4406103 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال پرسپولیس نبیل معلول تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران والیبال کشتی فرنگی السد قطر لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال نساجی مازندران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز چهارشنبه رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نادر جعفری کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت بیژن حیدری در این بازی اظهار داشت: حیدری یکی از داوران با سابقه فوتبال ایران است و در این دیدار هم کاملاً مسلط به بازی بود. بازیکنان هر دو تیم سعی بر عصبی کردن داور داشتند اما او توانست روی اعصاب خود مسلط باشد.

او ادامه داد: در صحنه اخراج امید عالیشاه، او به صورت برایان دابو ضربه وارد کرد و باید از زمین بازی اخراج می‌شد که داور تصمیم درستی گرفت.

جعفری در خصوص صحنه‌ای که عیسی آل کثیر در محوطه جریمه سپاهان نقش بر زمین شد، گفت: در تصاویر تلویزیونی خطایی از سوی بازیکن سپاهان رخ نداد اما باید تصاویر بهتری را مشاهد کرد تا در رابطه با آن نظر داد.

کد خبر 6094708

دیگر خبرها

  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی