Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@20:47:10 GMT

حرکت جالب راننده تاکسی با مسافر خطاکارش+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۲۹۵۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: راننده تاکسی به دلیل این که مسافرش آشغال به سمت جاده پرتاب کرد او را از ماشین بیرون انداخت.

حجم ویدیو: 7.56M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو راننده تاکسی در سن پترزبورگ به دلیل این که مسافرش از پنجره ماشین آشغال به سمت بیرون و کنار خیابان پرتاب کرد به سمت او حمله و وی را از ماشین بیرون انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از راننده ها که در پشت سر این ماشین در حال رانندگی بود و قصد داشت از جاده فیلمبرداری کند متوجه می شود یکی از مسافران از پنجره تاکسی آشغال به بیرون پرتاب کرد و راننده را به شدت عصبانی کرده است به همین علت از این رفتار او فیلمبرداری کرد تا با انتشارش در فضای مجازی به کاربران ثابت کند که هنوز افرادی که محیط زیست برایشان مهم است وجود دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تتلو به حبس و شلاق محکوم شد + حکم

سرنوشت وحشتناک دختر 16 ساله در آپارتمان خیابان کرمان + تصاویر

آخرین فیلم از علی خروس که تهران را به هم ریخت + عکس

این مرد عزرائیل را برای زنش صدا کرد + عکس

انداختن دختر 5 ساله به چاه در اصفهان اقدام به قتل بود!+ فیلم

72 کبوتر را در ایران زنده زنده آتش زدند! + فیلم تکاندهنده

قاتل بعد از انداختن طناب دار دور گردنش خندید!

توهین سخنگوی شورای شهر نیشابور به اباعبدالله(ع)

اعتراف سرهنگ عراقی از آزادسازی خرمشهر توسط ایرانی ها!

شرط مسخره نسرین با دوست قدیمی اش / مرد عاشق پیشه آبرویش را باخت!

تجاوز گروهی 12 سرباز به دختر 19 ساله / ناگفته های تلخ دختر جوان + عکس

زن مدلینگ به دار آویخته شد! + عکس

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فضای مجازی اخبار حوادث جاده ماشین مسافر فیلم راننده تاکسی عکس دختر مرد ایران زن قتل فیلم قربانی ازدواج من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه‌های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • راننده از ترس پلنگ فرار کرده رفته تو ماشین / درخواست کمک گرفتنش خیلی جالبه (فیلم)
  • تقاضای مرگ خودخواسته زن ۲۸ ساله هلندی
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)