Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@14:28:35 GMT

«مقتدی صدر» به منزل آیت‌الله «سیستانی» رفت

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۵۳۱۹

«مقتدی صدر» به منزل آیت‌الله «سیستانی» رفت

رئیس ائتلاف «سائرون»، با حضور در منزل مرجعیت عالی شیعیان در عراق در مراسم عزاداری حسینی (ع)، شرکت کرد.

به گزارش فارس، «مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر و رئیس ائتلاف «سائرون»، دیروز (دوشنبه) به منزل آیت‌الله سیستانی مرجعیت عالی شیعیان در نجف اشرف رفت.

پایگاه خبری «بغداد الیوم» به نقل از منابع آگاه نوشت که صدر در مراسم عزاداری حسینی که در منزل آیت‌الله سیستانی در حال برگزاری بود، شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که هنوز رایزنی فراکسیون‌های شیعی پارلمان عراق برای توافق بر سر نامزدی شخصی برای نخست‌وزیری همچنان ادامه دارد و با وجود مطرح بودن اسامی متعدد، هنوز گزینه نهایی معرفی نشده است.

یک منبع آگاه نزدیک به مرجعیت عالی شیعیان در عراق اعلام کرده که مرجعیت نمی‌خواهد نخست‌وزیر آتی کشور، از میان شخصیت‌های سیاسی حزبی یا مستقلی که در طول سالهای گذشته در قدرت بوده، انتخاب شود. زیرا اغلب مردم دیگر امیدی به این افراد برای بهبود شرایط کشور و مبارزه با فساد ندارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مقتدی صدر مراسم عزاداری آیت الله سیستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور