Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،فریدون همتی استاندار هرمزگان در کار گروه توسعه صادرات غیرنفتی استان بر تشکیل کمیته ویژه رفع موانع توسعه صادرات و واردات تاکید کرد.

فریدون همتی افزود: این کمیته به صورت ویژه پیگیری تخلیه به موقع کالاهای اساسی و مواد اولیه در بنادر و گمرکات استان را به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تامین سوخت مورد نیاز شناورهای تجاری گفت: شناورهایی که از طریق مبادی رسمی در محدوده آب های کشور فعالیت می کنند از سوخت با نرخ داخلی بهره مند می شوند.

استاندار هرمزگان افزود: سوخت شناور های تجاری که به صورت قانونی در آب های بین المللی فعالیت می کنند متناسب با قیمت های بین المللی و فوب خلیج فارس محاسبه می شود.

رئیس کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان گفت: دولت در تامین سوخت شناورهایی که از طریق مبادی غیر رسمی فعالیت می کنند هیچ تعهدی ندارد.

همتی از مدیران اقتصادی دستگاه های اجرایی استان خواست روزانه بر روند ترخیص کالا نظارت کنند.

استاندار هرمزگان از سفر هیات اقتصادی عمان به هرمزگان خبر داد و گفت: هیات اقتصادی کشور عمان با هدف توسعه و تعمیق روابط اقتصادی بین هرمزگان و استان مسندم مهر ماه امسال به هرمزگان سفر می کند.

وی گفت: فعالان اقتصادی استان برنامه ها و پیشنهادهای خود را برای توسعه روابط اقتصادی با کشور عمان به دبیرخانه استانداری ارسال کنند.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی هرمزگان گفت: امسال صادرات غیرنفتی هرمزگان ۳ میلیارد دلار هدفگذاری شده است که تاکنون بیش از ۳۷ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: بیشترکالاهای صادراتی غیر نفتی در بخش های صنعت، معدن، شیلات، کشاورزی و صنایع دستی است.

قاسمی گفت: با هدف توسعه بندر جاسک رایزنی با عمانی ها برای توسعه روابط تجاری از بندر جاسک به بندر سویق در دستور کار است.

فاصله زمانی بندرجاسک تا بندر سویق عمان ۵ساعت است.

انتهای پیام/ف

تحقق ۳۷ درصدی صادرات غیرنفتی هرمزگان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صادارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش واردات ۳۷۳ شرکت تولیدی و واردکننده دارو

برای نخستین بار گزارش واردات ۳۷۳ شرکت تولیدی و واردکننده دارو منتشر شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برای اولین بار گزارش واردات و صادرات با بررسی 373 شرکت تولیدی دارو، مکمل، مواد اولیه و واردکننده دارو منتشر شد .


گزارش تفصیلی واردات و صادرات 373 شرکت تولیدی دارو، مکمل، مواد اولیه و واردکننده دارو را در جداول پیوست می توانید مشاهده کنید .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶.۲ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • گزارش واردات ۳۷۳ شرکت تولیدی و واردکننده دارو
  • جذب ۵۴۰ میلیون دلار سرمایه ارزی در استان هرمزگان
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • نقش توسعه مسیر ترانزیتی ریمدان در رقابت گوادر-چابهار چیست؟
  • ادغام شرکت‌های کوچک نفتی و فولادی جهشی در اقتصاد کشور است
  • سخنگوی دولت: نگاه دولت در مسائل اقتصادی، سیاسی نیست / حجم صادرات و واردات افزایش داشته است
  • حجم صادرات و واردات افزایش داشته است
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان