Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:32:08 GMT

اعلام جزئیات شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۵۹۱۲

اعلام جزئیات شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره

به گزارش خبرگزاری مهر، با انتشار فراخوان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره که آبان ماه ۹۷ برگزار می‌شود، جزئیات این رویداد فرهنگی و هنری اعلام شد.

حوزه هنری انقلاب اسلامی شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره را آبان ماه ۱۳۹۷ در شهر رشت برگزار می‌کند. شناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان، تبادل اندیشه و تجربه‌های شاعران و نویسندگان جوان انقلاب اسلامی، جریان‌سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزش‌های اسلامی، معرفی و برجسته‌سازی چهره‌های ممتاز عرصه شعر و داستان جوان انقلاب از جمله اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره در دو بخش اصلی داستان و شعر با موضوع آزاد و بخش ویژه مدح پیامبر و وحدت برگزار خواهد شد. بخش داستان این جشنواره شامل قالب‌های داستان کوتاه و داستانک یا داستان کوتاه کوتاه(قالبی در داستان‌نویسی که در حداکثر یک صفحه نوشته می‌شود و در پی کشفی ضربه‌زننده است) و بخش شعر آن شامل قالب‌های شعر سنتی (کلاسیک)، شعر نو (سپید و نیمایی) و ترانه و سرود است.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی و ادبی می‌توانند در بخش ویژه با موضوع مدح پیامبر و وحدت، اشعار و داستان‌های خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد، ۱۵ مهر و زمان برگزاری آن، ۲۷ و ۲۸ آبان ماه در شهر رشت است.

جزئیات بیشتر در این باره در پایگاه اینترنتی سپهر سوره هنر (حوزه هنری) به نشانیhttp://www.artfest.ir درج شده است.

کد خبر 4406341 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات ایران جایزه ادبی حوزه هنری داستان نویسی کتاب و کتابخوانی ادبیات ترجمه گردشگری بازار نشر عاشورا ادبیات جهان ماه محرم خانه کتاب هفته دفاع مقدس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ادبیات داستانی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه

مراسم رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر