Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: در حال حاضر خواب آلودگی در صدر تصادفات مرگبار در جاده‌های استان اصفهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین پور قیصری در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش با اشاره به آخرین وضعیت تصادف مرگبار اتوبوس اسکانیا و کامیون حامل سوخت در محور نطنز – بادرود اظهار کرد: این حادثه به دنبال برخورد خودروی حامل سوختی که از اراک حرکت کرده و به سمت میبد در حال حرکت بوده است، اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه آتش سوزی شدید اتفاق افتاده است به دلیل ابعاد زیاد حادثه هنوز علت این حادثه مشخص نشده است.

رییس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون این حادثه ۱۹ کشته و ۲۶ مجروح داشته است، ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس دراین تصادف همکاری خوبی راداشته اند.

وی با بیان اینکه مسافران باید تا جایی که امکان دارد از مسافرت در شب هنگام خودداری کنند، ادامه داد: بسیاری از تصادفات به علت خستگی و خواب آلودگی بوده است. رانندگان باید در حاشیه امن جاده توقف کنند هر دو ساعت ، ۱۵ دقیقه استراحت کنند و مسافران از کمربند ایمنی استفاده کنند.

سرهنگ پورقیصری تجاوز به چپ را دومین عامل تصادفات استان اصفهان است، افزود: علت دو تصادف در هفته اخیر در اصفهان که شش کشته داشته است تجاوز از چپ یکی از خودروها بوده است.

وی با بیان اینکه در روستاها عزاداری‌ها در جاده‌های اصلی انجام می‌شود، ادامه داد: در این زمینه توصیه می‌شود این مراسمات در محورهای فرعی، حسینیه‌ها و مساجد انجام شود.

رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح ویژه در سطح جاده‌های استان اصفهان  گفت: در این طرح به ۳۷۸۴ راننده خدمات رسانی کردیم و برنامه هوشمند "همپا" را برای نشان دادن نقاط حادثه خیز در دسترس همگان قرار دادیم.

وی با بیان اینکه ۴۱۰ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری در پنج ماه امسال توسط سامانه سپهتند رصد شده است، گفت: در این زمینه با ۱۰ هزار و ۱۷۴ اتوبوس برخورد و اعمال قانون شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۵ نقطه از جاده های استان اصفهان دوربین کنترل ثابت نصب کرده‌ایم، اضافه کرد: همچنین ۱۱۳ دوربین دستی و ۱۱۰ دستگاه تردد شمار برای مدیریت ترافیک جاده‌های استان نصب شده است.

سرهنگ پورقیصری با بیان اینکه یک درصد کاهش تصادفات را در پنج ماهه امسال داشتیم ، اضافه کرد: این در حالی است که در شهریور ماه با افزایش خیلی زیادی در حوزه مرگ و میر تصادفات داشتیم.

وی به افزایش ۱۲ درصدی افزایش تردد در جاده‌ای استان اصفهان را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد، گفت: آمار نهایی تردد خودروها در تعطیلات تابستان در مهر ماه اعلام خواهد شد.

خبر تکمیل می شود

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پلیس راه تصادفات رانندگی خواب اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، به گزارش خبرنگار مهر، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

بازار میوه

قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر به شرح زیر است؛

هر کیلو گرم سیب زرد ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، سیب قرمز ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۴۴.۸۰۰، کیوی ۵۲ تا ۹۸، توت فرنگی ۹۸ تا ۱۸۹، گریپ‌فروت ۱۸ تا ۲۴.۸۰۰ به ۲۸ و پرتقال ۱۳ تا ۵۹.۸۰۰ تومان است.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو هندوانه بین ۶ تا ۲۰، خربزه ۱۶.۸۰۰، جانا ۱۸.۵۰۰، طالبی ۱۸.۵۰۰ تا ۳۶، دستنبو ۲۳.۸۰۰، ملون ۱۶.۸۰۰ تا ۲۸.۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۶۰ تا ۸۸.۸۰۰ تومان، هر دانه نارگیل بین ۵۰ تا ۷۵ و آناناس ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع سبزی و صیفی جات تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز می آید؛

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۱۵.۹۰۰ تا ۲۳، هویج ۱۰.۵۰۰ تا ۱۲.۸۰۰، کاهو ۱۴.۵۰۰ تا ۲۵، کدو ۲۱ تا ۲۲.۸۰۰، کرفس ۱۲ تا ۲۴.۸۰۰، کلم پیچ ۷.۵۰۰ تا ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۲۰ تا ۶۸، خیار ۲۰ تا ۲۹.۸۰۰، لیمو ترش ۳۷ تا ۱۲۰، لوبیا سبز ۳۲ تا ۴۶.۸۰۰ و سیر تازه ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر بسته گوجه گیلاسی ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۲۳.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۴.۹۰۰ تا ۳۴.۸۰۰ و پیاز زرد ۱۸ تا ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ انواع میوه ۴۰ درصد و سبزیجات ۳۲ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش رسید. همچنین مواد پروتئینی ۶۳ درصد، غلات ۸ درصد، مرغ ۶ درصد، تخم مرغ ۱۴ درصد و قند ۱۳ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

کد خبر 6092281 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته