Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@02:27:58 GMT

تشریح جزئیات تحقیق و تفحص از موسسه همشهری

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۶۰۶۲

الهام فخاری اظهار کرد: در بحث همشهری گرچه شکایتی علیه بنده مطرح شد، ولی خوشبختانه لطمه‌ای به روند پیگیری بحث وارد نشد. شکایتی را مطرح کرده بودند و مواردی را درج کرده بودند که نکته خاصی از آن متبادر نمی‌شد. شائبه آن را مطرح کرده بودند که نسبت به شخص خاصی آمار و ارقام و یا مسائل مطرح شده که در واقع تاکید و دقیق‌سازی همه ما این بود که بحث ما فرایندها و عملکردهاست و تلاشمان هم برای اصلاح فرایندها و عملکردهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بحث ما بحث اشخاص نبوده و نیست.در همین راستا کمیته در ساختار حقوقی خود به کارش ادامه می‌دهدو جلسات تخصصی و بخش کارشناسی کار را به پیش برده است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: به هر حال با توجه به این که اولین تحقیق و تفحص شوراها هم هست نیاز هست گزارش با دقت و حساسیت بیشتری تهیه شود و تلاش بر این هست که در کنار گزارش وضعیتی که می‌آید پیشنهاد اصلاح فرآیندها هم مدون شود و همراه با تغییرات اصلاحی باشد.

فخاری گفت:به هر حال متاسفانه بحث‌هایی که مطرح شده پیش از اقدام با شورا درمیان گذاشته نشده بود. در حال برگزاری جلساتی با مدیرعامل موسسه هستیم. به هر حال هر نوع قرارداد جدید باید با در نظر گرفتن و لحاظ شدن حقوق مادی و معنوی مجموعه موسسه و فعالانی که طی سال‌های طولانی نشریات و روزنامه را سرپا نگه داشته‌اند و به ویژه نشریاتی که هم با تیراژ بالا، حفظ مخاطب و در واقع با محتوای مناسب و رو به آینده پیش روند، انجام گیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمار و ارقام کارشناسی شورای شهر تهران مادی و معنوی آمار و ارقام حقوق شورای شهر تهران کارشناسی مادی و معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه کشف پیکر شهدای دفاع مقدس توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر این شهدای در مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، فکه، مهران، خرمشهر و شرهانی و شرق دجله، جزیره مجنون کشف شد.

پس از کشف پیکر شهدا، مراحل شناسایی این پیکرها توسط تیم‌های مرتبط انجام گرفت که هویت برخی از شهدا از طریق آزمایش دی‌ان ای و برخی از طریق کارت شناسایی، پلاک و دیگر مدارکی که همراه شهید بوده، مشخص شده است.

اسامی و تصاویر این شهدای تازه تفحص شده در ادامه می‌آید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • فقط یکی از معلم‌ها می‌داند
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • اتباع غیرمجاز افغان دستگیر و از کشور خارج می شوند /۵۰ درصد اتباع در کدام شهر ساکن هستند؟
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز بازگردانده می‌شوند
  • ترقی دانش کشور مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و تربیت است
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو