Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:18:36 GMT

افزایش معنادار تصادفات اصفهان در شهریورماه

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۶۹۵۰

افزایش معنادار تصادفات اصفهان در شهریورماه

رئیس پلیس راه اصفهان گفت:تصادفات در شهریورماه افزایش قابل توجهی دارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حسین پورقیصری صبح امروز (سه‌شنبه) در نشستی با اصحاب رسانه اظهار کرد: حجم سفرها در هفته آخر شهریور ماه ممکن است مشکلات و معضلاتی را برای ترافیک کشور و استان ایجاد کند.

وی ادامه داد: مسافرین تا حد امکان از سفر در شب ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۶٠ درصد تصادفات منجر به فوت ناشی از خواب آلودگی راننده بوده است. خواهشمندیم رانندگان پیش از سفر خواب کافی داشته باشند. رانندگان هر دو ساعت حتما استراحت داشته باشند.

رئیس پلیس راه اصفهان گفت: در تصادفات منجر به واژگونی شاهد هستیم بسیاری از تلفات ناشی از نبستن کمربند بوده است. به خصوص سرنشینان عقب نیز باید حتما کمربند ایمنی خود را ببندند تا در هنگام واژگونی حدالامکان آسیب کمتری متوجه آنها باشد.

پورقیصری گفت: در محورهای روستایی شاهد هستیم عزاداران در مسیرهای اصلی اقدام به عزاداری می کنند که ایمنی خود و رانندگان را کاهش می‌دهند. امیدواریم با همکاری با پلیس موجب اتفاقات ناگوار نشوند.

وی افزود: برنامه هوشمند همپا موجب کاهش تصادفات برونشهری شده است که به رانندگان در نقاط حادثه‌خیز اطلاع‌رسانی می‌کنند.

رئیس پلیس راه اصفهان تصریح کرد: ۴١٠ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با سامانه سپهتن مورد نظارت قرار گرفته‌اند. ١٧۴ اتوبوس که با این سامانه مشخص شده است تخلفی داشته‌اند اعمال قانون شده‌اند.

پورقیصری گفت: در پنج ماهه نخست سال نسبت به سال ١٣٩۶ شاهد ١ درصد کاهش تصادفات در استان بودیم اما در شهریورماه افزایش بالایی در تصادفات برونشهری شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: ١١۴ دوربین دستی و ١٠۵ دوربین ثابت درحال کنترل تردد جاده‌های استان است. ١١٠ دستگاه تردد شمار در استان وجود دارد نیروهای راه٬ بر اساس داده‌های آنها اقدام کرده و به محل اعزام می‌شوند.

رئیس پلیس راه اصفهان گفت: در تابستان امسال حدود ١٢ درصد افزایش حجم تردد در راه‌های استان را شاهد بودیم. با توجه به اینکه ۱۰۹ نقطه حادثه‌خیز در استان وجود دارد. ۶۷ نقطه مورد تایید است که به صورت قطعی با استانداردهای کشوری خطرناک به حساب می‌آیند. اما به دلیل مشکلاتی که غالب آن مشکلات مالی است، برطرف کردن آنها نیازمند زمان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تصادفات منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به‌رغم اینکه شورای شهر، حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین را به شکل قابل توجهی افزایش داد، اما این میزان افزایش حقوق پرداخت نمی‌شود.

فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار ارائه آماری از دریافتی حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین شد و اظهار کرد: به‌رغم اینکه شورای شهر مصوبه افزایش حقوق برای این قشر زحمتکش را داشت، اما عدد قابل توجهی که در افزایش حقوق‌ها دیده شده، پرداخت نمی‌شود و فرمول محاسبه به میل و سلیقه مدیریت شهری تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: درصد افزایش مصوب شورا چشمگیر است، اما در محاسبه دستمزد و حقوق این عزیزان رشد مؤثری دیده نمی‌شود. پیشنهاد می‌شود برای این قشر زحمتکش که با خودرو شخصی و با هزینه‌های گزاف خدمات‌رسانی می‌کنند، همانند سنوات گذشته و بسیاری از شهرها، خدمات رفاهی شهرداری و مهم‌تر از همه یارانه بیمه تکمیلی لحاظ شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین خواستار آسفالت رایگان حیاط مدارس خیرساز شد و خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود تا سهم ۲۰ درصدی مشارکت مدارس برای این منظور از سوی مدرسه حذف شود و آسفالت به صورت رایگان انجام شود.

اشدری تصریح کرد: به منظور تکریم و قدردانی از اقدامات خیران مدرسه‌ساز از سازمان نوسازی مدارس خواسته شده است که لیست این افراد را به شورای نامگذاری اعلام کنند که تاکنون محقق نشده، چراکه مقرر شده است تا معابری که محل سکونت خیران مدرسه‌ساز است، به نام خیران نامگذاری شود.

وی خواستار حل مشکل نبود پزشک متخصص برای افراد دیالیزی در بیمارستان شهدای آبیک شد و گفت: اگر دانشگاه علوم پزشکی نمی‌تواند برای این بیمارستان، پزشک متخصص دیالیز تأمین کند، به انجمن کلیوی استان قزوین اعلام کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین افزود: با مساعدت خیران انجمن این مشکل رفع می‌شود تا بیماران عزیز دیالیزی دچار استرس و نگرانی رفت و آمد به شهر قزوین نباشند.

کد خبر 751087

دیگر خبرها

  • دلیل معنادار برای تغییر محل دیدار رهبری با رئیس اقلیم کردستان؟ +تصویر
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد