Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@18:57:18 GMT

گلستان با ملی پوشان کاراته اردوی مشترک برگزار می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۶۹۵۵

گلستان با ملی پوشان کاراته اردوی مشترک برگزار می کند

اسماعیل جبله روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با نظر کادر فنی تیم ملی کاراته دختران و پسران، اردوی آماده سازی این تیم پیش از حضور در المپیک جوانان به میزبانی گلستان برگزار می شود.
وی بیان کرد: در این اردوی 5 روزه، ورزشکاران استان فرصت برگزاری تمرین مشترک با ملی پوشان را پیدا می کنند که منجر به ارزیابی سطح آمادگی، پیدا کردن نقاط ضعف و تبدیل کاراته کاهای گلستانی به ستاره های آینده این رشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، در این اردوی آماده سازی 2 ملی پوش پسر و 3 ملی پوش دختر راه یافته به المپیک جوانان حضور دارند، اما هیچکدام گلستانی نیستند.
وی ادامه داد: تیم گلستان خود را برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی، المپیاد نخبگان و رقابت های 'کاراته وان' کشور آماده می کند که ااردوی مشترک با ملی پوشان می تواند منجر به بهبود کیفیت فنی ورزشکاران استان برای مدال آوری در این رویدادها شود .
رییس هیات کاراته گلستان اضافه کرد: هم اینک 2 هزار نفر به صورت سازمان یافته و بیش از 4 هزار نفر به صورت غیررسمی این ورزش را در استان انجام می دهند.
جبله، مشکلات اقتصادی را یکی از دلایل کم بودن تعداد ورزشکاران این رشته دانست و گفت: توجه به ورزش و سلامت جسم جزو اولویت خانواده ها نبوده و در رده های پایین تر قرار دارد.
وی بیان کرد: آسیب ورزش نکردن فرزندان، در آینده نسل کنونی را دچار مشکلات فراوان جسمی و روحی خواهد کرد که باید با فرهنگ سازی، ورزش در خانواده ها نهادینه شود.
المپیک جوانان پاییز امسال در کشور آرژانتین برگزار می شود.
3091/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت المپیک انتخابی تیم ملی کادر فنی تیم ملی مشکلات اقتصادی نخبگان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی

مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی کاراته ایران از یکم تا ششم اردیبهشت ماه در شهر همدان برگزار شد و در پی آن، مهرنگار احمدی، فاطمه زهرا سعیدآبادی، نازنین زینب سعیدآبادی و ستایش قانعی فرد توانستند با کسب پنج مدال رنگارنگ، به اردوی تیم ملی راه یابند.

ملی پوشان خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی ِ امسال آماده می کنند.

نتایج کار نمایندگان استان کرمان در رقابت های قهرمانی کشور به شرح زیر است:

مهرنگار احمدی طلای وزن منفی ۶۱کیلوگرم رده‌ی سنی امید و نقره منفی ۶۱بزرگسالان
فاطمه زهرا سعیدآبادی طلای وزن منفی ۵۴ کیلوگرم رده‌ی سنی امید
نازنین زینب سعیدآبادی برنز مثبت ۶۱کیلوگرم نوجوانان
ستایش قانعی فرد برنز منفی ۵۴کیلوگرم نوجوانان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو