Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:38:15 GMT

رمان جدید صادق کرمیار به زودی عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۶۹۵۹

رمان جدید صادق کرمیار به زودی عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران، رمان جدید صادق کرمیار با عنوان «مستوری» به زودی توسط این ناشر عرضه و وارد بازار نشر می‌شود.

این رمان درباره سرگشتگی یک پسر جوان و متمول است که به گذشته‌اش شک کرده و در جستجوی هویت واقعی خود برمی‌آید. در ادامه داستان، این شخصیت که سیامک نام دارد، با خانواده شهید مهدی زین‌الدین آشنا می‌شود و مسیر جستجوهایش تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

کرمیار در کتاب جدید خود از بین عشق و سرگشتگی پلی به عالم شهادت می‌زند و مخاطب را با زندگی شهید مهدی زین‌الدین آشنا می‌کند. شهید زین‌الدین از فرماندهان دوران دفاع مقدس و متولد سال ۱۳۳۸ است که در سال ۶۳ در سردشت به شهادت رسید. او فرمانده لشگر ۱۷ علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) و رزمندگان قم بود.

رمان «مستوری» با حجم ۴۰۳ به تازگی به چاپ رسیده و قرار است همزمان با هفته دفاع مقدس در بازار نشر عرضه شود.

کد خبر 4406424 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات داستانی ادبیات دفاع مقدس انتشارات کتاب جمکران رمان ایرانی صادق کرمیار کتاب و کتابخوانی ادبیات ترجمه گردشگری بازار نشر عاشورا ادبیات جهان ماه محرم خانه کتاب هفته دفاع مقدس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری سازمان اسناد و کتابخانه ملی حوزه هنری ادبیات داستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام